Васерна ліпосакція HD в Туреччині

ціна ліпосакція vaser hd Туреччина 1
Написано Laura

Все, що потрібно знати про HD-ліпосакцію в Туреччині! Яка середня ціна в Стамбулі? Наші поради для успішної ліпосакції HD-вазоном в Туреччині.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про HD-ліпосакцію в Туреччині та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Даний контент надається виключно в інформаційних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Скільки коштує ліпосакція HD-вазони в Туреччині?

Середня вартість ліпосакції HD-вазотерапії в Туреччині в Стамбулі становить 2 500 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від 2 000 до 3 200 євро.

Васерна ліпосакція HD2500 €

Що таке HD-ліпосакція?

Якщо ви відвідуєте занадто багато сайтів, присвячених пластичній хірургії, ви часто можете загубитися і заплутатися у всіх пропонованих технологіях і процедурах. Ліпосакція – це вже не просто видалення жиру.

Сьогодні ми можемо запропонувати пацієнтам, які бажають скорегувати свою фігуру, різноманітні технології, включаючи лазер та ультразвук. Пацієнтам може знадобитися традиційна ліпосакція в Туреччині або більш просунута форма, така як ліпосакція VASER HD.

Що таке VASER Hi Def?

Ліпоскульптура VASER Hi Def – це косметична хірургія в Туреччині і, зокрема, вдосконалена форма ліпосакції, яка точно видаляє жир з певних ділянок тіла, таких як живіт, боки, чоловічі груди, ноги і руки, залишаючи при цьому тонкий шар жиру над підшкірними м’язами, щоб підкреслити і визначити більш спортивний вигляд.

Хірурги клініки VASER Hi Def працюють не тільки з глибоким шаром жиру, але і з поверхневим, де відбувається справжнє формування тіла.

Читайте також: Ліпосакція живота в Туреччині

Хто є кандидатом для VASER Hi Def?

Найкращим кандидатом є пацієнт, який регулярно тренується в спортзалі, від 4 до 6 днів на тиждень, дотримується здорового харчування і веде активний спосіб життя. Кандидати на процедуру VASER Hi Def дуже близькі до своєї цільової ваги, але можуть виявити, що вони не настільки стрункі, як хотілося б. Хоча вони м’язисті, м’язи живота можуть бути не такими рельєфними і присутніми, як хотілося б.

Чому VASER Hi Def такий дорогий?

VASER Hi Def є дорогим через спеціальне обладнання, необхідне для виконання процедури, а також через велику підготовку і досвід, які хірург повинен набути, перш ніж пропонувати цю методику.

Процедура займає більше часу, ніж стандартна ліпосакція, через необхідність точного видалення жиру та інших технік скульптування. Вартість може варіюватися від 8 000 до 18 000 євро, а сама операція може тривати близько 7 годин. Результати сильно відрізняються від стандартної ліпосакції.

Як довго зберігаються результати VASER Hi Def?

Результати зберігаються до тих пір, поки пацієнт веде активний і здоровий спосіб життя. Ви все ще будете бачити результати, якщо наберете від 5 до 10 кілограмів, але після цього контури будуть втрачені.

Як довго триває період відновлення після VASER Hi Def?

Після ліпосакції VASER вкрай важливо, щоб пацієнти дотримувалися рекомендацій і прагнули до відновлення. Ми просимо пацієнтів не працювати протягом приблизно 10 днів і займатися легкою фізичною активністю протягом 3 тижнів після процедури. Більшість пацієнтів VASER Hi Def після операції лікар одягає пінопластовий одяг, який вони повинні носити 24 години на добу 7 днів на тиждень протягом 3 тижнів після операції.

Чому ви рекомендуєте післяопераційний масаж після VASER Hi Def?

Масаж допоможе зняти набряк, затвердіння і набряклість, а також сприятиме виведенню зайвої рідини. Ми наполегливо рекомендуємо пацієнтам продовжувати післяопераційний масаж протягом перших кількох тижнів після операції. Це прискорить ваше відновлення і сприятиме покращенню загального вигляду результату VASER Hi Def.

Чи болючий VASER Hi Def?

Оскільки VASER Hi Def – це скульптурна процедура, пацієнтам слід очікувати певного дискомфорту протягом перших кількох днів після операції. Ви відчуватимете біль і оніміння, але пост-масажна терапія разом із знеболювальними препаратами, які вам призначили, допоможуть вам пережити перші кілька днів.

Чи будуть результати VASER Hi Def негайними?

Під час відновлювального періоду VASER Hi Def необхідно набратися терпіння. Ви помітите негайні зміни після процедури, навіть незважаючи на те, що протягом перших 3-4 тижнів після операції шкіра буде набряклою. Остаточний, або найдраматичніший, результат ви побачите лише через 4-6 місяців після операції.

Це час, необхідний для повного загоєння і зникнення всіх хворобливих відчуттів. Пацієнтам слід очікувати, що деякі ділянки можуть бути більш набряклими, а деякі – з невеликими змінами контурів, але це зникне через кілька місяців.

Чи підходить VASER Hi Def для чоловіків і жінок?

Як чоловіки, так і жінки досягнуть чудових результатів за допомогою ліпоскульптури VASER Hi Def. Оскільки бажана статура для чоловіків і жінок відрізняється, лікар буде більш агресивно впливати на певні ділянки тіла в залежності від статі пацієнта.

Laura

Мене звуть Лаура. Я працюю медичним і науковим письменником з 2004 року. Завдяки більш ніж 15-річному досвіду роботи в цій галузі я маю великий досвід написання, перекладу та редагування широкого спектру документів, включаючи наукові та медичні дослідницькі статті, а також матеріали конференцій.