Вагінопластика і Таїланд

вагінопластика тайланд 1
Написано Émilie

Вагінопластика в Таїланді – це процедура, спрямована на підтяжку піхви. Альтернативою є неінвазивна підтяжка піхви за допомогою нагрівання тканин або лазера.

NaykrashchaKlinika.com інформує про вагінопластику в Таїланді та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надана виключно в ознайомлювальних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна вагінопластики в Таїланді

Середня вартість вагінопластики в Таїланді в Бангкоку становить 1150 євро. Залежно від ваших потреб ціна може варіюватися від 1000 євро до 1300 євро.

ПроцедураЦіна Таїланд
Вагінопластика1150 €

Що таке вагінопластика?

Вагінопластика в Таїланді в Бангкоку (також відома як задня кольпорафія) – це процедура, спрямована на підтяжку піхви. Альтернативою є неінвазивна підтяжка піхви шляхом нагрівання тканин за допомогою радіочастотних хвиль (Femilift) або лазера.

Пацієнтки зі значною в’ялістю піхви можуть не скористатися цими неінвазивними методами лікування і можуть бути кращими кандидатами для хірургічної підтяжки за допомогою вагінопластики в клініці в Бангкоку.

Після пологів жінки можуть скаржитися на в’ялість піхви, що виникає внаслідок розтягування тканин і роз’єднання м’язів, іноді до такої міри, що тампон випадає, і цей брак тонусу може сприяти сексуальній дисфункції.

Чому варто робити вагінопластику в Таїланді?

Вагінопластика в Таїланді возз’єднує роз’єднані м’язи і видаляє зайву шкіру з задньої частини піхви. Зовнішня шкіра також може бути видалена для більш естетичного вигляду.

Анестезія при вагінопластиці в Таїланді

Хоча вагінопластика в Таїланді може проводитися під місцевою анестезією, багато хто воліє робити її в Таїланді під загальним наркозом для більшого комфорту.

Підготовка до вагінопластики

Клініки в Таїланді нададуть вам повні інструкції про те, як підготуватися до операції вагінопластики, що включає гінекологічне обстеження і тест на вагітність.

Операція вагінопластики в Бангкоку

Під шкірою тканини підтягуються за допомогою міцних швів. Після того, як вагінальний канал підтягнутий, шкіра слизової оболонки зашивається. Якщо є якась зовнішня шкіра, що виступає, її також можна зменшити для більш естетичного результату.

Які ризики вагінопластики?

Будь-яка операція пов’язана з ризиками та потенційними ускладненнями. На щастя, переважна більшість пацієнток, які перенесли вагінопластику, не мають жодних проблем з операцією і дуже задоволені своїми результатами. Ризики виникають рідко, але якщо вони все ж виникають, може знадобитися додаткове медикаментозне лікування або навіть хірургічне втручання.

Ці ризики включають інфекцію, кровотечу, рубці, біль під час статевого акту та деформацію. Операція може спричинити біль під час статевого акту. Однак більшість наших пацієнток з вагінопластикою в Бангкоку ніколи не стикаються з цими ризиками.

Пам’ятайте, що клініки Таїланду виправляють будь-які проблеми або ускладнення безкоштовно. Якщо ви отримали незадовільний результат і ми вважаємо, що подальша операція вирішить проблему, клініка проведе операцію безкоштовно.

Відновлення після вагінопластики

Після операції вагінопластики вам потрібно буде регулярно м’яко підмиватися водою з милом. Протягом 2-4 тижнів будуть спостерігатися невеликі набряки та синці. Деякий біль може бути присутнім протягом тижня після операції вагінопластики, але зазвичай біль, пов’язаний з цією операцією, дуже незначний.

Всім пацієнткам перед операцією вагінопластики виписується рецепт на знеболюючі препарати та антибіотики, щоб полегшити біль і запобігти інфекції.

Протягом 6 тижнів ви повинні утримуватися від будь-яких вагінальних введень, включаючи статеві акти і тампони. Це дозволить розрізам повністю загоїтися і запобігти їх повторному відкриттю. Також слід уникати підняття важких предметів і надмірного напруження при дефекації, оскільки це може погіршити загоєння. Шви після вагінопластики розсмоктуються і знімаються самостійно.

Через тиждень після операції ви зможете повернутися до роботи і відновити програму легких фізичних вправ. Уникайте підняття важких предметів або напружених вправ протягом 4-6 тижнів.

Які результати вагінопластики?

Ця процедура, як правило, призводить до звуження вагінального каналу, що може допомогти підвищити сексуальне задоволення.

Émilie

Мене звуть Емілі Жерве, я живу в Стамбулі, Туреччина. Я медична письменниця з широкими науковими знаннями та понад 15-річним досвідом роботи в галузі дослідження раку та молекулярної біології. Маю досвід організації конгресів та управління проектами. Я вмію передавати складні медичні та наукові концепції різним аудиторіям за допомогою різноманітних засобів масової інформації, включаючи цей сайт як дошку для написання моїх статей.