Підтяжка стегна в Тунісі

ціна підтяжки стегна в Тунісі дешево 1
Написано Manuella

Все, що потрібно знати про підтяжки стегна в Тунісі! Яка середня ціна в Тунісі? Наші поради для успішної підтяжки стегон в Тунісі.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про підтяжки стегон в Тунісі та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Даний контент носить виключно інформаційний характер і не призначений для заміни консультації медичного працівника.

Скільки коштує підтяжка стегон в Тунісі?

Середня вартість підтяжки стегна в Тунісі становить 2 200 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від 1800 євро до 2600 євро. Метою цієї хірургічної процедури є поліпшення зовнішнього вигляду стегон і силуету. Тривалість операції – 7 днів, перебування в стаціонарі – 1 ніч. У вартість входить анестезія, операція та медикаменти. Остаточний результат видно протягом 7 місяців.

ПроцедураЦіна Туніс
Підтяжка стегна2200 €

Відновлення пружності та колишніх вигинів– це те, що приваблює тисячі пацієнтів з усього світу щороку. Особливо привабливим є Туніс, який в останні роки переживає справжній бум.

Що таке підтяжка стегон?

Підтяжка стегон, також відома як круропластика, – це косметична хірургічна процедура , яка видаляє надлишки шкіри або жиру з верхньої і нижньої частини стегон для надання більш гладкого і підтягнутого вигляду. Природний процес старіння організму іноді призводить до того, що шкіра на внутрішній поверхні стегон обвисає. Це провисання може швидко стати непривабливим і джерелом комплексів.

Операцію можна поєднувати з ліпосакцією для отримання ще більш ефектного результату. Деякі пацієнти також роблять підтяжку сідниць, щоб досягти більш гармонійної фігури.

Існує 2 види підтяжки стегон:

• Внутрішня підтяжка стегна, найпоширеніша операція
  • І зовнішня підтяжка стегна

Хто може зробити підтяжку стегон в Тунісі?

Підтяжку стегна в Тунісі може зробити будь-яка доросла людина у віці від 18 років, якщо вона має гарне здоров’я і не має протипоказань від лікаря.

Існує 3 основні причини для такого вибору:

• Непривабливий зовнішній вигляд і провисання через природне старіння шкіри;
  • Надлишок жи ру, спричинений збільшенням ваги;
  • Надлишок шкіри, що залишився після різкого і швидкого схуднення.

Як проводиться операція?

Як і під час будь-якої хірургічної операції в Тунісі, пацієнти перебувають під наглядом протягом всієї процедури.

Передопераційна консультація

Первинна консультація відбувається з пластичним хірургом, відповідальним за операцію.

Під час цієї дискусії пластичний хірург

• Визначає, чи має пацієнт право на операцію;
  • Вислуховує та відповідає на всі запитання пацієнта;
  • Ставить діагноз і складає план дій на основі того, що можна і що не можна зробити;
  • Інформує пацієнта про процедуру, інструкції та ризики, пов’язані з операцією.

Спілкування під час цієї первинної бесіди має фундаментальне значення, оскільки від нього залежить, наскільки гладко пройде решта процедури.

День операції

Дата призначена, і ось настав вирішальний день. Пацієнта запрошують до обраної туніської лікарні. Команда медичного персоналу зустрічає його і переконується, що все пройде гладко, перш ніж він увійде в операційну.

Тривалість операції

Операція завжди проводиться під загальним нарко зом і триває в середньому 2 години. Однак тривалість може бути коротшою або довшою, залежно від кількості зайвого жиру, який потрібно видалити.

Внутрішня підтяжка стегна

Для внутрішньої підтяжки стегна пластичний хірург робить розріз у складці між промежиною і стегном, перш ніж приступити до підтяжки і ліпосакції. Ця процедура підтягує лише шкіру верхньої та внутрішньої частини стегна.

Бічна підтяжка стегна

Зовнішня підтяжка зустрічається рідше, ніж внутрішня. Він усуває надлишки шкіри, які утворюють сідничні мішки, коли ліпосакція сама по собі не дала б належного результату.

Післяопераційне спостереження

Пацієнти залишаються в лікарні протягом 1 ночі для спостереження, а на наступний день можуть бути виписані додому. Операція рідко проводиться амбулаторно.

Пацієнти можуть відчувати певний біль, але їм призначають знеболюючі препарати для того, щоб пацієнти страждали якомога менше. Що стосується шрамів, то деякі з них злегка помітні, але хірург стежить за тим, щоб їх не було видно, коли пацієнт стоїть. Знову ж таки, довжина шраму залежить від кількості зайвого жиру, видаленого під час операції.

Остаточний результат видно приблизно через 3 місяці після операції, коли зникне післяопераційний набряк. Зверніть увагу, що шрами змінюються до 1 року після операції, тому немає причин для занепокоєння.

Яких запобіжних заходів слід дотримуватися після підтяжки стегон в Тунісі?

Перед тим, як

• Припинити прийом протизапальних препаратів за 10 днів до операції;
  • За 10 днів до операції кинути палити;
  • Вага повинна бути стабільною протягом шести місяців, що передують операції;
  • Індекс маси тіла повинен бути менше або дорівнювати 30 кг/м2.

Після

Після операції необхідно дотримуватися кількох рекомендацій:

• Не відновлювати фізичну активність протягом 1 місяця. Можливі проблеми з загоєнням;
  • Рубці слід щодня очищати з милом, після чого ретельно витирати чистим рушником;
  • Призначається профілактичний прийом антикоагулянтів, а також носіння підтримуючих шкарпеток. Призначається профілактичний антикоагулянт, а також носіння компресійних шкарпеток протягом двох тижнів після виписки, щоб обмежити ризик флебіту та тромбоемболії легеневої артерії;
  • Візьміть відпустку на роботі мінімум на 2 тижні;
  • Захист від сонця на рубцях є обов’язковим протягом одного року після операції.

У будь-якому випадку, всі інструкції повідомляються пацієнту під час першої консультації з хірургом.

Ризики підтяжки стегон в Тунісі

Звичайно, будь-яка косметична або реконструктивна операція пов’язана з певними ризиками. Хоча вони зустрічаються дуже рідко, пацієнти повинні бути про них поінформовані. Для підтяжки стегна найпоширенішими ускладненнями є гематоми, інфекції та непривабливі шрами.

Скільки коштує підтяжка стегон в Тунісі?

Підтяжка стегна в Тунісі – це індивідуальна процедура, яка планується і проводиться відповідно до ваших уподобань, медичних потреб і області стегна, яку потрібно підтягти. Ось чому ціни на підтяжку стегна або підтяжку стегна можуть значно відрізнятися. Ціна підтяжки стегна варіюється від 2 000 до 2 600 євро, а середня вартість операції становить близько 2 200 євро.

Маєте проблеми з вибором відповідної клініки за найкращою ціною? Наш координатор безкоштовно допоможе вам забезпечити успіх вашої операції в Тунісі. Зверніться до нас за безкоштовною пропозицією.

Manuella

Мене звати Мануелла Фіорентіні. Я досвідчений фахівець з маркетингу в галузі медичного обладнання та фармацевтичної промисловості. Маючи понад 7 років досвіду, я працювала на творчих та стратегічних посадах, розробляючи маркетингові кампанії, запускаючи продукти та організовуючи міжнародні конференції.