Зменшення шлунка в Туреччині

зменшення шлунка ціна стамбул 1
Написано Maria

Зменшення шлунка в Туреччині – один з найпоширеніших видів баріатричної хірургії, що поєднує в собі рестриктивні та мальабсорбційні процедури.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про зменшення шлунка в Туреччині та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надана виключно в ознайомлювальних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

[Voir]

Скільки коштує зменшення шлунка в Туреччині?

Середня вартість операції зі зменшення шлунка в Стамбулі становить 4 600 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від 3 000 євро до 6 200 євро.

Зменшення шлунка4600 €

Що таке зменшення шлунка?

Технічно, під час цієї процедури створюється невеликий мішечок для зменшення шлунка, а певний сегмент тонкої кишки піднімається і з’єднується з цим мішечком. На відміну від рукавної гастректомії, решту шлунка не видаляють.

Однак їжа не потрапляє в частину шлунка, що залишилася, в той час як шлунковий сік і ферменти продовжують вироблятися в цій частині, допомагаючи перетравлювати і всмоктувати їжу.

В результаті пацієнти з шунтуванням шлунка втрачають вагу, оскільки вони їдять менше, а споживання калорій обмежується через зменшений розмір шлунка, в той час як всмоктування висококалорійних поживних речовин також зменшується через прямий зв’язок між залишеним мішечком і тонким кишечником. Таким чином, ця процедура може допомогти схуднути за допомогою двох різних механізмів.

Дивіться також: Баріатрична хірургія в Туреччині

Операція зі зменшення шлунка в Туреччині проводиться лапароскопічно і не пов’язана з глибокими розрізами шкіри і пов’язаним з ними болем. Процедура проводиться під загальним наркозом і триває в середньому одну годину.

Проводиться повне передопераційне обстеження, а також пацієнта консультує ряд фахівців, включаючи пульмонологів, анестезіологів, психіатрів та ендокринологів. Пацієнти проходять тест на герметичність на другий післяопераційний день і можуть покинути лікарню на третій післяопераційний день.

Види зменшення шлунка

Операції зі зменшення шлунка включають рукавне шунтування та міні-шунтування. Рукавне шунтування – це проксимальна операція зі зменшення шлунка, як обмежувальна, так і поглинаюча (калорій).

Пацієнт, чий шлунок був зменшений за допомогою рукавної операції, може насититися, не відчуваючи голоду, при цьому їсти менші порції.

Шунтування шлунка також зменшує швидкість засвоєння їжі. Після операції знижується рівень гормону апетиту, який називається греліном, і апетит пацієнта значно зменшується.

Читайте також: Шлункове шунтування в Туреччині

Хоча міні-шунтування шлунка простіше у виконанні, цей метод викликає витік жовчі і ферментів підшлункової залози з тонкого кишечника в стравохід, що іноді призводить до серйозного запалення і виразки в залишковому шлунку і стравоході. Якщо відбувається витік у черевну порожнину, ці агресивні рідини можуть спричинити серйозні ускладнення.

Навіщо зменшувати шлунок?

Люди, які можуть отримати користь від зменшення шлунка в Туреччині, – це ті, хто робив неодноразові спроби схуднути за допомогою дієти, мають надмірну вагу, що загрожує їхньому здоров’ю, у віці від 18 до 65 років, мають індекс маси тіла 40 кг/м² або більше або індекс маси тіла від 35 до 40 кг/м², а також мають супутні захворювання, пов’язані з ожирінням, включаючи інсулінорезистентність, апное сну, серцеві захворювання або проблеми з суглобами.

Крім того, ця процедура може бути виконана як ревізійна операція у людей, які вже перенесли рукавну гастректомію, бандажування шлунка або пластику шлунка і які набрали вагу після операції.

Переваги зменшення шлунка в Туреччині

Зменшення шлунка в Стамбулі – це ідеальний спосіб досягти довгострокового контролю ваги за рахунок зниження апетиту і вживання невеликих порцій їжі. Більшість пацієнтів досягають успіху в схудненні і зберігають надлишкову вагу протягом тривалого часу.

Схуднення допомагає назавжди позбутися супутніх захворювань, пов’язаних з ожирінням, зокрема, цукрового діабету 2 типу. Післяопераційний рівень задоволеності пацієнтів є високим як з точки зору психологічного, так і фізичного ефекту.

У день операції пацієнтам вводять ін’єкційний антикоагулянт, а також надягають компресійні панчохи (варикозні панчохи), щоб зменшити ризик емболії. Пацієнти повинні носити компресійні панчохи та отримувати ін’єкції антикоагулянту вдома ще протягом 10 днів після виписки з лікарні.

Найчастішим ускладненням процедури є кровотеча. Моніторинг дренажу полегшує спостереження за будь-якою потенційною кровотечею. Ознаки та симптоми кровотечі включають втому, запаморочення та низький кров’яний тиск. Лікування кровотечі полягає у переливанні крові, залежно від ступеня кровотечі, і це ускладнення можна легко подолати.

Смертність та ризики, пов’язані з операцією шунтування шлунка

Як і при всіх операціях, в хірургії ожиріння, де проводяться операції на шлунку і кишечнику, може виникнути внутрішньочеревне запалення через пошкодження, отримані під час операції, і неможливість адекватного загоєння швів.

Шунтування шлунка – це повноцінна операція, яка має технічні відмінності від інших операцій на шлунку. Обираючи лікарів, які спеціалізуються на шунтуванні шлунка, важливо звернути увагу на те, чи є в їхній команді дієтологи та психолог, який буде піклуватися про вашу психологію після баріатричної операції.

Також слід поцікавитися, чи повністю обладнані лікарні, в яких проводять операцію, і чи достатньо досвідчені в цьому відношенні їхні фахівці. Під час ревізійних процедур після первинної баріатричної операції частота виникнення нориць може сягати 20%.

Критичними зонами для витоків є найвища точка (89%) лінії зшивання, розташована в місці з’єднання стравоходу зі шлунком, і з’єднання між послідовними картриджами. Післяопераційні протікання класифікуються як гострі, пізні, дуже пізні та хронічні.

Скільки кілограмів можна втратити при зменшенні шлунку?

Шунтування шлунка – одна з найефективніших операцій по зниженню ваги серед усіх операцій по боротьбі з ожирінням. Людина, яка перенесла цю операцію, починає втрачати вагу на певному рівні вже на наступний день після операції, і продовжує збільшувати її в наступні дні.

Очікується, що після операції шунтування шлунка зайва вага втрачається приблизно на 75-80% протягом півтора року. Але слід зазначити, що, оскільки харчові звички людини відновлюються протягом 1,5-2 років, можливе повернення приблизно 10-15% втраченої ваги.

Що їсти після зменшення шлунка?

Після шунтування шлунка на другий післяопераційний день пацієнти проходять тест на герметичність, і їм призначається 15-денна рідка дієта. Період рідкої дієти супроводжується дієтою на пюреподібній їжі, а потім додається тверда їжа. Періоди дієти вам ретельно пояснить ваш лікар-дієтолог.

Результати зменшення шлунка

Після того, як операція завершена і процес обережного харчування завершено, починають з’являтися перші результати операції. Перші результати стосуються апетиту, а не ваги. Оскільки об’єм шлунка на дев’яносто п’ять відсотків менший за норму, можна насититися за один-два прийоми їжі.

Maria

Мене звати Марія. Я маю понад 10 років досвіду роботи менеджером з маркетингу в медичній галузі. Я успішно вивела на ринок кілька продуктів, включаючи медичні вироби, і маю велику пристрасть до продажів і маркетингу.