Зміна статі в Туреччині

приз за зміну статі 1
Написано Manuella

Операція зі зміни статі в Туреччині, інакше відома як операція зі зміни статі або просто операція зі зміни статі, – це тип операції, яка передбачає фізичну зміну статі пацієнта.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про зміну статі в Туреччині і допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів . Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не призначена для заміни консультації медичного працівника.

Ціна зміни статі в Туреччині

Середня вартість операції зі зміни статі в Туреччині в Стамбулі становить 14 000 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від 8 000 до 20 000 євро.

ВтручанняЦіна Туреччина
Зміна статі14 000 €

Що таке операція зі зміни статі?

Люди, які бажають жити як представники протилежної статі, ідентифікуються як трансгендери. Станом на цей рік лише в Сполучених Штатах проживає близько мільйона трансгендерних людей.

Існує два основних типи операцій зі зміни статі:

• Операція зі зміни статі з жіночої на чоловічу
  • Операція зі зміни статі з чоловічої на жіночу

Кожна процедура зі зміни статі в Туреччині є унікальною, оскільки дуже залежить від побажань пацієнта і стану його здоров’я, як психічного, так і фізичного.

Існує три основні етапи зміни статі, які пацієнти повинні пройти:

• Оцінка психічного здоров’я – ретельне обстеження перед початком гормонального лікування
  • Гормональна терапія – для маскулінізації або фемінізації характеристик пацієнта, включаючи силу, глибину голосу і ріст волосся
  • Операція зі зміни статі – серія операцій, спрямованих на те, щоб пацієнт став представником протилежної статі

Підготовка

У Стамбулі буде проведено ретельне обстеження пацієнта, щоб краще зрозуміти проблеми, з якими стикається людина, і причини її бажання пройти операцію зі зміни статі. Перед операцією транссексуали повинні розуміти небезпеку і обмеження операції зі зміни статі. Пацієнти, як правило, проходять два або три обстеження, перш ніж їх направляють до фахівця з гормональної терапії. Після 12 місяців гормональної терапії пацієнти можуть пройти операцію зі зміни статі.

Як це відбувається

Операція зі зміни статі з жіночої на чоловічу:

• Мастектомія (або торсопластика)
  • Гістеректомія
  • Вагінектомія
  • Збірка уретри
  • Фаллопластика

Перераховані вище операції в Стамбулі проводяться в 3 основні етапи з інтервалом від 3 до 6 місяців між ними. Через високу вартість і ризик ускладнень близько 25% транссексуалів не проходять всі ці операції.

Операція зі зміни статі з чоловічої на жіночу:

• Інверсія шкіри статевого члена
  • Фемінізація голосу
  • Фемінізація обличчя
  • Збільшення грудей
  • Вагінопластика

Всі операції проводяться під загальним наркозом і тривають від 5 до 8 годин.

Післяопераційне спостереження

Типовий час відновлення після операції зі зміни статі залежить від пацієнта та його статі.

Операція зі зміни статі
Перебування пацієнта в лікарні триває 30 днів. Цей період може тривати до двох років, якщо пацієнт пройшов всі необхідні операції.

Операція зі зміни статі
Після операції пацієнти повинні дотримуватися виключно рідкої дієти протягом одного тижня. Через тиждень пацієнти можуть почати ходити протягом короткого часу. Статеві стосунки можна продовжувати протягом 2 місяців після операції. Пацієнт повинен використовувати розширювач протягом 30 хвилин щонайменше двічі на день.

Ризики

Операція зі зміни статі в Туреччині може супроводжуватися наступними ризиками і ускладненнями:

• Серйозна інфекція
  • Втрата здатності досягати оргазму
  • Некроз тканин
  • Кишкові свищі
  • Тромбоз
  • Нетримання сечі
  • Гематома

Побічні ефекти

Побічні ефекти операції зі зміни статі можуть включати

• Біль
  • Кровотеча
  • Блювота і нудота
  • Тривалий період відновлення, особливо після операції зі зміни статі з жіночої на чоловічу

Дехто також може відчувати депресію та високий рівень тривоги, як до, так і після операції зі зміни статі.

Показники успішності

Операція зі зміни статі, як правило, є успішною. Близько 80% пацієнтів-чоловіків і жінок повідомляють, що сексуальні стосунки задовольняють їх, включаючи здатність досягати оргазму.

До і після

Через тиждень після операції транссексуальні пацієнти можуть продовжувати приймати гормональну терапію. Крім того, пацієнти, які змінюють стать, не зможуть мати дітей або менструації. Близько 1% транссексуальних пацієнтів шкодують про те, що зробили операцію зі зміни статі.

Manuella

Мене звати Мануелла Фіорентіні. Я досвідчений фахівець з маркетингу в галузі медичного обладнання та фармацевтичної промисловості. Маючи понад 7 років досвіду, я працювала на творчих та стратегічних посадах, розробляючи маркетингові кампанії, запускаючи продукти та організовуючи міжнародні конференції.