Вартість зміни статі в Тунісі

зміна статі ціна туніс 1
Написано Maria

Клініки в Тунісі на операцію по зміні статі (чоловічої на жіночу) за найкращою ціною. Знайдіть лікарів, що спеціалізуються на пластичній та естетичній хірургії, і порівняйте ціни, вартість та відгуки.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про зміну статі в Тунісі і допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не призначена для заміни консультації медичного працівника.

Ціна зміни статі в Тунісі

Середня вартість операції зі зміни статі в Тунісі в Тунісі становить 3000 євро. Залежно від ваших потреб ціна може варіюватися від 2800 євро до 3200 євро.

ВтручанняЦіна Туніс
Зміна статі3000 €

Що таке зміна статі?

Також відома як операція зі зміни статі або зміна статі в Тунісі, вона включає хірургічні процедури, необхідні для зміни статевих ознак людини з однієї статі на іншу. Для позначення такої людини може використовуватися термін “трансгендер”. Процедура може бути використана для зміни статі з чоловічої на жіночу або з жіночої на чоловічу.

Процедура зміни статі передбачає зміну форми чоловічих статевих органів, щоб вони виглядали і функціонували як жіночі (включаючи вагінопластику), епіляцію, заміщення гормонів, хірургічну операцію з фемінізації обличчя та збільшення грудей.

Гормональне лікування починають за рік до операції і продовжують після неї. Естрогени допомагають змінити контури тіла і стимулюють ріст великих статевих губ. Принаймні один терапевт повинен оцінити психологічний стан пацієнтки, перш ніж дати добро на операцію.

Рішення про збільшення грудей має бути усвідомленим, з урахуванням ризиків і потенційних побічних ефектів. Ви також повинні мати реалістичні очікування щодо результатів операції з імплантації грудей, щоб уникнути розчарування. Дізнайтеся більше про процедуру, період відновлення та можливі ускладнення – запитайте свого лікаря або хірурга, якщо у вас є якісь сумніви.

Що включає в себе операція зі зміни статі (з чоловічої на жіночу)?

З клінічної точки зору, операція зі зміни статі в Тунісі відома як “процедура генітопластики”. Цей тип операції може бути проведений для зміни статі з жіночої на чоловічу або з чоловічої на жіночу.

Дуже важливо розуміти, що перед тим, як зробити операцію, вам спочатку потрібно буде здійснити перехід. Зміна статі – це тривалий процес, який вимагає великого терпіння і стійкості. Крім того, буде дуже корисно, якщо у вас буде надійна система підтримки, яка допоможе вам пережити важкі часи. Також важливо, щоб у вас був психотерапевт, який допоможе вам не тільки з емоційним станом до і після переходу, але вам також знадобиться рекомендаційний лист від вашого психотерапевта перед операцією.

Перехід від чоловічої статі до жіночої передбачає пенектомію (видалення статевого члена), орхіектомію (видалення яєчок), вагінопластику (створення піхви) і фемінізуючу генітопластику (створення жіночих статевих органів). Під час операції вам дадуть загальний наркоз.

За рік до операції слід розпочати гормональну терапію, яка допоможе змінити контури тіла та стимулювати ріст великих статевих губ. Гормональна терапія триватиме і після операції зі зміни статі.

Існують популярні методи зміни статі MTF, два з яких: операція зі зміни статі за допомогою шкірного трансплантата – найпопулярніша процедура SRS, глибина піхви може становити до 13-15 см (5-6 дюймів). Інша – операція зі зміни статі з пересадкою товстої кишки – підходить для людей зі слабкою шкірою мошонки і тих, хто віддає перевагу змащеній піхві, і вважається найдорожчою процедурою.

Є й інші процедури, які можна пройти, щоб повністю змінити стать з чоловічої на жіночу. Це можуть бути грудні імплантати, операція з фемінізації обличчя (FFS), інша процедура, яка мінімізує появу адамового яблука, тощо. Всі процедури, що полегшують повний перехід, залежать від потреб пацієнта і, звичайно, від його бюджету.

Передумови для операції

1. Пацієнти повинні бути не молодше 20 років або мати згоду батьків/законних опікунів для осіб віком від 18 до 20 років.
  2. Щонайменше 12 місяців успішного і безперервного досвіду реального життя в якості жінки.
  3. Щонайменше 12 місяців безперервного гормонального лікування.
  4. Повинна проконсультуватися з психіатром в країні походження і в країні, де буде проводитися операція (це можна організувати в обраній вами лікарні в Тунісі).
  5. Бути фізично здоровою, щоб перенести операцію.

Популярні методи операції зі зміни статі за методикою MTF (SRS)

1. SRS з інверсією шкіри статевого члена

• Призначена для пацієнтів, які не бажають мати піхву для статевого акту, особливо популярна серед трансгендерних людей старшого віку. Глибина становить приблизно від 2 до 4 см (1-2 дюйми), перед операцією необхідна епіляція статевого члена.
  • Операція: 2,5 години
  • Перебування в лікарні: 4 ночі

2. SRS з пересадкою шкіри мошонки

• Шкіра з мошонки використовується для створення глибини піхви до 13-15 см (5-6 дюймів), в залежності від якості та кількості шкіри (можливе збільшення глибини за допомогою шкіри з паху). Це найпопулярніша процедура MRS.
  • Операція: 4 години
  • Перебування в лікарні: 6 ночей

3. СРС з використанням сигмовидної кишки лапароскопічним методом

• Сигмовидна кишка використовується для створення піхви, що дозволяє досягти більшої глибини, ніж це можливо при СРС з пересадкою шкіри мошонки. Ця методика більше підходить для людей з меншою кількістю шкіри мошонки або для тих, хто віддає перевагу змащеній піхві, як у біологічної жінки. На сьогоднішній день це найдорожча методика.
  • Операція: 6 годин
  • Перебування в лікарні: 7 ночей
  • Час відновлення в Тунісі: 3-4 тижні

Як довго я повинен перебувати в Тунісі для операції зі зміни статі (з чоловічої на жіночу)?

Багато пацієнтів вважають за краще робити операцію за кордоном, оскільки це набагато дешевше, а більшість країн, таких як Туніс, мають дуже високий рівень успішності пластичної хірургії та операцій зі зміни статі.

Відновлення після операції буде довгим і болючим процесом. Він також вимагатиме декількох подальших процедур і постійного спостереження. Тому вам доведеться залишитися в лікарні трохи довше, поки ви не будете готові до виписки. Загалом, плануйте залишитися в Тунісі щонайменше на 3 тижні після операції, що дасть вам час на зняття швів і кілька тижнів для подальших візитів до хірурга.

Скільки часу триває відновлення після операції зі зміни статі (з чоловічої на жіночу) в Тунісі?

Куріння категорично не рекомендується до і після операції. Куріння слід уникати принаймні протягом двох тижнів, щоб зменшити ризик незагоєння.

Більшість людей можуть повернутися до роботи через 4-6 тижнів після операції зі зміни статі. Крім того, ви можете повернутися до роботи і важких фізичних навантажень через 2 місяці. Важливо, щоб ви суворо дотримувалися всіх інструкцій щодо прийому ліків протягом періоду відновлення.

Який догляд потрібен після операції зі зміни статі (чоловічої на жіночу) в Тунісі?

Соціальна підтримка дуже важлива до і після операції, особливо підтримка з боку сім’ї та близьких друзів. Ви повинні бути соціально та емоційно стабільними перед операцією. Ось чому вам потрібна відповідна консультація, яка допоможе вам з емоційним благополуччям. Вам потрібно підготувати себе психологічно до, під час і після переходу, оскільки він може бути дуже важким і стресовим.

Також важливо регулярно проходити обстеження у місцевого лікаря, щоб стежити за ходом одужання та уникати ускладнень.

Який відсоток успішності операцій зі зміни статі (чоловічої на жіночу) в Тунісі?

Успішність операції зі зміни статі сьогодні дуже висока, враховуючи розвиток технологій і більший досвід хірургів. Операція зі зміни статі з чоловічої на жіночу має вищий відсоток успішності, ніж зі зміни статі з жіночої на чоловічу, саме тому все більше транссексуалів-чоловіків обирають зміну статі.

Однак, враховуючи характер і складність цього виду хірургічного втручання, слід пам’ятати і про його ускладнення. Наприклад, завжди існує ризик інфікування, сильного болю, враховуючи інтрузивний характер операції, а також потенційну можливість згортання крові та утворення рубців.

Можливі побічні ефекти також можуть включати зниження сексуальних відчуттів і оргазму, фістулу (отвір між прямою кишкою і піхвою), зменшення піхви і ріст волосся в піхві з пересадженої тканини і часткову загибель тканини, використаної для створення нової піхви.

Maria

Мене звати Марія. Я маю понад 10 років досвіду роботи менеджером з маркетингу в медичній галузі. Я успішно вивела на ринок кілька продуктів, включаючи медичні вироби, і маю велику пристрасть до продажів і маркетингу.