Септопластика в Туреччині

септопластика ціна Туреччина 1
Написано Émilie

Септопластика в Туреччині в Стамбулі – це операція, під час якої носова перегородка випрямляється, щоб забезпечити кращу циркуляцію повітря в носі.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про септопластику в Туреччині та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надана виключно в інформаційних цілях і не призначена для заміни консультації медичного працівника.

Ціна септопластики в Туреччині

Середня ціна септопластики в Стамбулі, Туреччина становить 2 500 євро, мінімальна ціна – 2 000 євро, а максимальна – 3 000 євро.

Септопластика2500 €

Що таке септопластика?

Септопластика – це операція, під час якої корегується носова перегородка, щоб забезпечити кращу циркуляцію повітря в носі. Перегородка – це вертикальна стінка, яка відокремлює носову порожнину від носа. Коли перегородка зміщена, викривлена або зміщена в бік носа, це стан, відомий як викривлення носової перегородки, і він може ускладнювати дихання.

Ця операція – єдиний спосіб виправити викривлення перегородки. Однак септопластика також може бути проведена для лікування тривалого синуситу, видалення носових поліпів або лікування інших станів, які блокують носові дихальні шляхи. Іноді хірурги також рекомендують цю операцію для зупинки носових кровотеч і рецидивуючих лицьових болів.

Операція септопластики в Туреччині

Викривлення перегородки носа є поширеним явищем, але коли воно занадто виражене, то може перекривати одну сторону носа і зменшувати потік повітря. Це також може сприяти утворенню кірки або кровотечі. Якщо ви відчуваєте труднощі з диханням через ніс, які суттєво впливають на ваше життя, ви можете розглянути можливість проведення турецької септопластики в Стамбулі.

Перед операцією ваш лікар обговорить деталі операції і попросить вас пройти певні рутинні тести, такі як аналіз крові, електрокардіограма або рентген. Не забудьте повідомити лікаря, якщо у вас є алергія. Щоб підготуватися до операції, вам може знадобитися припинити прийом певних ліків принаймні за два тижні до операції, оскільки вони можуть збільшити ризик надмірної кровотечі: аспірин, ібупрофен та інші антикоагулянти.

Септопластика може проводитися під місцевою або загальною анестезією. Якщо вас оперують під місцевою анестезією, ви не повинні нічого їсти або пити після півночі напередодні операції. Відмова від їжі та пиття запобіжить блювоті та задусі, якщо анестезія викличе нудоту під час операції.

Хірург почне операцію з розрізу з одного боку носа, щоб отримати доступ до носової перегородки. Потім він підніме слизову оболонку, що покриває хрящі та кістки. Потім він змінить форму хряща і кістки, щоб повернути викривлену перегородку в правильне положення. Будь-які зайві шматки кістки або хряща, які утворюють бар’єри, будуть видалені. Після цього змінять положення слизової оболонки. Вам можуть знадобитися шви, щоб утримати перегородку і мембрану на місці. Гнучкі силіконові шини іноді вставляються всередину ніздрів для підтримки перегородки. Вся процедура займає від 30 до 90 хвилин.

Мінімальний термін перебування в Туреччині

Септопластика в Туреччині – це амбулаторна процедура, що означає, що ви, швидше за все, підете додому в той же день після операції, як тільки анестезія пройде, якщо тільки не виникнуть серйозні ускладнення. Однак вам слід залишитися в Туреччині на 3-4 дні для початкового відновлення і подальших перевірок. Якщо хірург встановить шини в носі, їх знімуть протягом семи днів. Ви зможете повернутися додому, коли ваш хірург дозволить вам, за умови відсутності ускладнень.

Час відновлення

Протягом декількох годин після операції ви можете відчувати сонливість, а також деякий біль. Однак ваш хірург призначить вам ліки для полегшення болю. Після виписки з лікарні можуть виникнути деякі застійні явища і кровотеча, оскільки організм відновлюється, але ці симптоми повинні зникнути протягом двох тижнів.

Період одужання варіюється від людини до людини. Як правило, ви зможете повернутися до роботи вже через кілька днів, але вам слід почекати щонайменше три тижні, перш ніж повернутися до звичної діяльності. Також слід обмежити фізичні навантаження, наприклад, вправи, на кілька тижнів, щоб мінімізувати набряк і прискорити загоєння, оскільки інтенсивні фізичні навантаження можуть підвищити кров’яний тиск і спричинити кровотечу.

Післяопераційне спостереження

Ваш лікар надасть вам інструкції щодо післяопераційного догляду, яких ви повинні дотримуватися. Рана на носі заживе досить швидко, і ваше дихання покращиться незабаром після операції. Для швидшого одужання вам, можливо, доведеться піднімати голову на ніч, щоб зменшити набряк, носити сорочку на ґудзиках, щоб не затягувати одяг, і не сякатися протягом принаймні двох-трьох днів після операції. Уникайте вживання алкоголю, куріння тютюну, раннього повернення на роботу, напруженої діяльності та перебування в натовпі, де люди курять або кашляють.

Відсоток успішності

Відсоток успішності септопластики є високим: до 85% людей помічають значне поліпшення закладеності носа після операції.

Однак деяким людям може знадобитися повторна операція, якщо вони не задоволені результатами. Септопластика – це процедура з дуже низьким ризиком, але ви повинні знати про можливі ускладнення та побічні ефекти, які можуть включати в себе наступні ризики:

• Кровотеча в невеликих кількостях є поширеним явищем, але в рідкісних випадках може виникнути надмірна кровотеча.
  • Інфекція може виникнути після септопластики, оскільки ніс не є стерильним середовищем.
  • Синдром токсичного шоку – дуже рідкісна інфекція, яка може загрожувати життю.
  • Перфорація перегородки – це невеликий отвір, який іноді може утворитися в перегородці під час або після операції.
  • Це витік спинномозкової рідини, який трапляється вкрай рідко.

Інші ризики включають рубці, зміну форми носа, зміну кольору носа, зниження нюху, оніміння зубів або носа і стійкі симптоми. Крім дотримання інструкцій хірурга, ви можете зменшити ризики, часто миючи руки і тримаючи ніс в чистоті.

Альтернативи септопластиці в Туреччині

Хоча більшість станів, пов’язаних з викривленням перегородки носа, можна вилікувати лише за допомогою септопластики, існують нехірургічні методи лікування інших видів закладеності носа, які допоможуть вам легше дихати. Якщо закладеність носа викликана алергією, ви можете приймати антигістамінні препарати, виписані лікарем або доступні без рецепта. Якщо у вас бактеріальна інфекція, лікар може призначити антибіотики, які допоможуть очистити носові дихальні шляхи.

Émilie

Мене звуть Емілі Жерве, я живу в Стамбулі, Туреччина. Я медична письменниця з широкими науковими знаннями та понад 15-річним досвідом роботи в галузі дослідження раку та молекулярної біології. Маю досвід організації конгресів та управління проектами. Я вмію передавати складні медичні та наукові концепції різним аудиторіям за допомогою різноманітних засобів масової інформації, включаючи цей сайт як дошку для написання моїх статей.