Ліпосакція лобка в Туреччині

ціна ліпосакція лобка Туреччина 1
Написано Émilie

Ліпосакція лобка в Туреччині використовується для корекції зони навколо гори Венери. Надлишки шкіри та жиру в цій зоні створюють опуклості.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про ліпосакцію лобка в Туреччині та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надана виключно в інформаційних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Скільки коштує ліпосакція лобка в Туреччині?

Середня вартість ліпосакції лобка в Туреччині в Стамбулі становить 1200 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від €1,000 до €1,400.

ПроцедуриЦіна Туреччина
Ліпосакція лобка1200 €

Що таке ліпосакція лобка?

Пагорб Венери – це м’яка тканина, розташована безпосередньо над жіночими статевими органами. Ця тканина може збільшитися або показати надлишок шкіри після пологів або несподіваного збільшення або зменшення ваги. Іноді лобковий м’яз може стати настільки великим, що ця область виглядає чоловічою.

Більшість жінок, які незадоволені зовнішнім виглядом цієї тканини, обирають підтяжку або пластику лобка, щоб підвищити свою самооцінку і полегшити інтимну близькість.

Ліпосакція лобка – це хірургічна процедура, яка виконується в Туреччині для корекції зони гори Венери, тобто області, обмеженої лобковим волоссям і м’якими тканинами трохи вище кістки. Оскільки надлишок шкіри і жиру в цій зоні створює опуклості, ця область добре помітна при носінні облягаючого одягу.

Процедура

Підтяжка лобка в Стамбулі проводиться амбулаторно, під загальним наркозом. Турецький хірург детально розповість вам про ліпосакцію і результати, на які ви можете розраховувати, під час первинної консультації.

Спочатку робиться розріз уздовж пахових складок для видалення надлишків жиру. Потім турецький хірург акуратно відсіче зайву шкіру і змінить положення тканин, щоб підняти або підтягнути область. Потім розрізи закриваються швами.

Відновлення

Більшість пацієнтів можуть йти додому через кілька годин. Після операції можуть спостерігатися незначний біль і набряк, але ці симптоми можна зменшити, дотримуючись післяопераційних інструкцій.

Турецький хірург може порадити вам носити компресійну білизну, щоб прискорити процес відновлення. В ідеалі, ви зможете повернутися до роботи через тиждень, а повне відновлення займе близько 5-6 тижнів.

Що можна очікувати?

Після операції лобок стане більш пласким, і ви не будете відчувати сорому при носінні облягаючого одягу. Результати будуть довготривалими, якщо ви зможете підтримувати здорову і стабільну вагу після операції. Ліпосакція лобка також може відновити нормальну функцію сечовипускання.

Іноді ліпосакцію лобка проводять у поєднанні з підтяжкою обличчя та пластикою статевих губ. Лабіопластика – це хірургічна процедура, яка змінює форму шкіри навколо вагінального отвору.

Якщо у вас є якісь конкретні питання щодо процедури, ви можете обговорити їх з турецьким хірургом під час первинної консультації.

Чи існують якісь ризики?

Ліпосакція лобка в Туреччині, як правило, є безпечною процедурою без ускладнень. Невеликі синці і біль після операції, як було сказано вище, зникнуть протягом декількох днів. За необхідності можуть бути призначені знеболюючі препарати.

Щоб зменшити ризик ускладнень, важливо дотримуватися інструкцій по післяопераційному догляду. Якщо у вас є інші занепокоєння щодо нижньої частини живота або розміру і форми піхви, ви можете обговорити інші варіанти лікування.