Лікування раку простати в Туреччині

Розглядаєте можливість лікування раку простати в Туреччині? Цей посібник містить все, що вам потрібно знати про процедуру, одужання та вартість лікування в Стамбулі. Запросіть пропозицію і отримайте найкращу ціну для успішного лікування в Туреччині.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про лікування раку простати в Туреччині і допомагає записатися на операцію до кваліфікованих турецьких хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не призначена для заміни консультації медичного працівника.

Скільки коштує лікування раку простати в Туреччині?

Середня вартість лікування раку простати в Туреччині становить від 7 500 до 19 000 євро. Ціна лікування раку простати залежить від типу раку і його стадії, обраного лікування і загального стану здоров’я пацієнта. Вона також залежить від лікарні та її обладнання, досвіду хірурга і вартості ліків.

Лікування раку простати в Туреччині7500 €

Вступ

Простата – це залоза , яка зустрічається виключно у чоловіків. Розміром з волоський горіх у молодих чоловіків, вона розташована під сечовим міхуром, безпосередньо перед прямою кишкою.

Ця невелика залоза відіграє важливу роль у чоловічій репродуктивній системі, виробляючи частину рідини, що міститься в спермі.

Рак передміхурової залози є 2ᵉ найпоширенішою формою раку у чоловіків. З більш ніж 1,4 мільйонами нових випадків, діагностованих у 2020 році, він є справжньою проблемою громадської охорони здоров’я у всьому світі.

Що таке рак простати?

Рак простати – це злоякісна пухлина, яка розвивається, коли аномальні клітини передміхурової залози починають неконтрольовано розмножуватися.

Рак простати, який в основному вражає чоловіків старше 60 років, рідше діагностується у пацієнтів молодше 40 років.

Хоча ця форма раку часто прогресує повільно, і деякі носії помирають від старості, існують і більш агресивні форми. Вони швидко поширюються на інші частини тіла, що призводить до метастатичного раку простати.

Які ранні симптоми раку простати?

Ранні стадії раку передміхурової залози, як правило, не викликають жодних симптомів, саме тому так важлива рання діагностика.

З іншого боку, більш запущена форма захворювання може проявлятися рядом ознак або симптомів, серед яких

• Утруднене сечовипускання;
  • Біль або печіння при сечовипусканні;
  • Часті позиви до сечовипускання, особливо вночі;
  • Відчуття нездатності повністю спорожнити сечовий міхур;
  • Кров у сечі або спермі;
  • Хвороблива еякуляція;
  • Біль або дискомфорт у ділянці тазу;
  • Втрата ваги.

Однак ці симптоми можуть бути спричинені й іншими, нераковими проблемами зі здоров’ям. Вони можуть бути пов’язані з простою сечовою інфекцією або з доброякісною гіперплазією передміхурової залози (ДГПЗ), саме тому важливо проконсультуватися з лікарем для встановлення точного діагнозу.

Читайте наше досьє про лікування хвороби Паркінсона в Туреччині, лікування раку легенів і лікування пухлин головного мозку.

Скринінг на рак простати в Туреччині

Цифрове ректальне дослідження (DRE) – це рутинний, швидкий і безболісний тест, який дозволяє урологу виявити будь-які відхилення у формі або консистенції простати.

Якщо є якісь сумніви, проводиться аналіз крові з визначенням рівня ПСА. Цей білок, що виробляється простатою, може вказувати на патологію в органі, коли його рівень аномально високий, що може бути пов’язано або не пов’язано з раком.

Для виявлення підозрілих ділянок перед біопсією простати може бути проведена мультипараметрична МРТ (детальна магнітно-резонансна томографія передміхурової залози). Біопсія простати, яку іноді проводять за допомогою трансректального ультразвуку (ТРУЗД), передбачає взяття зразків тканини простати, патологічне дослідження яких підтверджує чи ні наявність ракових клітин і визначає їх тип.

Нарешті, додаткові дослідження, такі як МРТ або ПЕТ (позитронно-емісійна томографія), використовуються дляоцінки стадії та агресивності виявленого раку.

Які методи лікування раку простати доступні в Туреччині?

Для забезпечення комплексного лікування пацієнтів з раком простати Туреччина пропонує оптимальний спектр сучасних медичних технологій і підходів.

Лікування раку простати кожного пацієнта визначається за кількома критеріями: розмір ракової пухлини, її тип і ступінь, не забуваючи про загальний стан здоров’я пацієнта.

Ось варіанти лікування, доступні в Туреччині, деякі з яких можна комбінувати.

• Ретельний моніторинг : у деяких випадках рак простати, виявлений на ранній стадії, вимагає лише ретельного, регулярного моніторингу (рівень ПСА і біопсії);
  • Операція (радикальна простатектомія ): ця процедура, ретропубічна (розріз внизу живота) або промежинна (розріз між анусом і мошонкою), а також, можливо, роботизована, має на меті видалення всієї простати. Можуть бути обрані інші менш інвазивні хірургічні методи, такі як лапароскопічна хірургія (крихітні розрізи на черевній стінці) або трансуретральна резекція простати. Остання, яка передбачає часткове видалення внутрішньої частини простати без розрізу шкіри, використовує резектоскоп, що проходить через сечовипускальний канал.
  • Променеватерапія : це лікування забезпечує високоінтенсивне випромінювання для знищення ракових клітин простати. Променева терапія буває зовнішньою (звичайна променева терапія) або внутрішньою (брахітерапія).
  • Хіміотерапія: протиракові препарати вводять через ін’єкції у вену або перорально.
  • Інші медикаментозні методи лікування: гормональна терапія, імунотерапія або інші цілеспрямовані методи лікування (радіофармацевтичні препарати, такі як Lu-177) завершують боротьбу з хворобою;
  • Кріотерапія: надзвичайно низькі температури використовуються для знищення ракових клітин;
  • HIFU (високоінтенсивний сфокусований ультразвук ): цілеспрямований ультразвук забезпечує термічну абляцію за допомогою неінвазивної процедури.

Які побічні ефекти лікування раку простати?

Коли рак простати поширюється за межі первинного органу, він може викликати біль, еректильну дисфункцію і навіть нетримання сечі.

Крім того, можуть виникнути побічні ефекти від лікування, яке використовується для боротьби з хворобою, наприклад, хірургічного втручання, хіміотерапії або променевої терапії.

Ці побічні ефекти включають

• Біль (у нижній частині живота, кінчику статевого члена), спричинений катетером у сечовому міхурі, який використовується для виведення сечі під час очікування загоєння шраму;
  • Втома через зниження рівня еритроцитів;
  • Труднощі з підтриманням ерекції;
  • Проблеми з контролем сечовипускання через пошкодження нервів;
  • Різні види болю, особливо кістковий або нервовий біль на пізній стадії.

Ці симптоми вимагають відповідного медичного лікування для поліпшення якості життя пацієнта.

Як відбувається процес відновлення після лікування раку простати?

Пацієнта, який переніс операцію на простаті, виписують з лікарні приблизно через 4 дні після операції і він може повернутися до своєї звичайної діяльності приблизно через два тижні.

Зазвичай для відновлення нормального функціонування м’язів сечовидільної системи пацієнту потрібно від кількохтижнів до кількох місяців .

Всебічне, якісне спостереження має важливе значення для підтримки пацієнтів, пролікованих від раку передміхурової залози, незалежно від того, чи було це хірургічне втручання чи ні.

На додаток до моніторингу після лікування, який зосереджений на спостереженні за прогресуванням захворювання, виявленні будь-яких рецидивів і управлінні побічними ефектами, це включає в себе :

• Реабілітаційна допомога (фізіотерапія);
  • Дієтичні консультації;
  • Спеціалізована медична допомога для лікування побічних ефектів, таких як нетримання сечі;
  • Психологічна підтримка.

Чому варто обрати Туреччину для лікування раку простати?

Вибір Туреччини як напрямку медичного туризму для проходження лікування раку передміхурової залози означає отримання ряду переваг на додаток до значного співвідношення ціни і якості.

• Урологічні відділення турецьких лікарень і клінік оснащені такими ж передовими технологіями, як і в кращих західних установах. Ця передова медична техніка, яка включає в себе технологію HIFU, забезпечує більш ефективне лікування пацієнтів.
  • Турецькі медичні заклади, які займаються лікуванням раку простати, є одними з найкращих у світі. Багато з них, визнані за свій досвід в онкології, сертифіковані, зокрема, ESMO (Європейським товариством медичної онкології). Деякі з них акредитовані OECI (Організація європейських онкологічних інститутів).
  • Велика кількість висококваліфікованих фахівців-онкологів , які використовують передові терапевтичні методики, гарантують досконалість допомоги, що надається своїм пацієнтам. Деякі лікарі співпрацюють з іменитими колегами з-за кордону (США, Німеччина та ін.)
  • Турецькі лікарні славляться своєю багатопрофільною медичною допомогою, яка є не тільки індивідуальною та уважною, але й швидкою.
  • Під час медичної поїздки до Туреччини, зокрема до Стамбула, який розташований в цьому прекрасному регіоні Босфору, іноземні пацієнти отримують вигоду від обстановки, яка сприяє гарному одужанню.

Часті запитання про лікування раку простати

Які лікарні в Стамбулі найкращі для лікування раку простати?

Серед багатьох відомих лікарень Стамбула – Меморіальна лікарня Сіслі, Медичний центр Анадолу, Університетська лікарня Медіполь Мега, Університетська лікарня Окан і Асібадем.

Яка мінімальна тривалість перебування в Туреччині для лікування раку простати?

Пацієнт, який лікується від раку простати, перебуває в лікарні в середньому 4 дні. Однак вони повинні залишатися в Туреччині щонайменше 21 день для післялікарняного догляду. Пацієнти також повинні планувати, щоб їх супроводжували під час медичної подорожі.

Яка тривалість життя при раку передміхурової залози?

Незважаючи на те, що рак передміхурової залози є 2ᵉ найпоширенішим видом раку у чоловіків, він має дуже високу загальну виживаність. Близько 98% у віці 5 років, він досягає 100%, якщо його виявити на ранній стадії. Однак на стадії метастазування шанси на виживання становлять лише 28%.

Які наслідки видалення простати?

Після тотального видалення простати приблизно 1 з 5 чоловіків страждає віднетримання сечі , а 40% мають проблеми з ерекцією. Однак з часом ці функції можуть покращитися. У цих випадках можуть допомогти медичні пристрої.

Що спричиняє рак простати?

Різні фактори підвищують ризик розвитку раку простати, такі як похилий вік, етнічне походження (чорношкірі чоловіки більш схильні до цього захворювання), ожиріння, успадкування дефектних генів, певні захворювання, що передаються статевим шляхом, і високий рівень гормону IGF-1.

Які існують типи раку передміхурової залози?

Простатична інтраепітеліальна неоплазія (ПІН) – це передракова форма раку простати. Зазвичай вона еволюціонує в аденокарциному, рідше в саркому, дрібноклітинну карциному, карциноїдну пухлину, плоскоклітинний рак або уротеліальну карциному.