Грудні імплантати для чоловіків в Тунісі

ціна грудні імплантати туніс pas chere 1
Написано William

Все, що потрібно знати про грудні імплантати в Тунісі! Яка середня ціна в Тунісі? Наші поради щодо успішної грудної імплантації в Тунісі.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про грудні імплантати в Тунісі та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не призначена для заміни консультації медичного працівника.

Ціна на грудні імплантати в Тунісі

Середня вартість грудних імплантатів в Тунісі становить 2 700 євро. Процедура проводиться під загальним наркозом і триває 3 години. Тривалість перебування – 7 днів, а перебування в лікарні – 1 ніч. У вартість входить анестезія, операція та медикаменти. Остаточний результат видно протягом 1 місяця.

ПроцедураЦіна Туніс
Грудні імплантати2700 €

Пластика грудних м’язів: операція, спрямована на збільшення об’єму і форми грудних м’язів, з метою надання фігурі більш спортивного вигляду.

Що включає в себе операція зі збільшення грудних м’язів?

Встановлення грудних імплантатів – це косметична хірургічна операція, яка спочатку використовувалася в основному в медичних цілях (зокрема, для чоловіків, які страждають на синдром Поланда).

Сьогодні ця операція стала відносно поширеною, оскільки все частіше розглядається в суто естетичних цілях: багато чоловіків вдаються до неї, щоб отримати більш м’язисті і чітко окреслені грудні м’язи.

Homme barbu torse nu avec un complexe pectoral
Бородатий чоловік з голими грудьми і грудним комплексом

На практиці ця операція базується на використанні силіконових протезів, які встановлюються в великий грудний м’яз. Ці імплантати змінюють форму грудних м’язів і надають їм більш підтягнутого, м’язистого вигляду.

Кому показана операція з імплантації грудних м’язів?

Операція по збільшенню грудних м’язів – це пластична і естетична хірургічна операція в Тунісі, яка доступна всім чоловікам, незалежно від їх віку.

Як правило, молоді пацієнти, які проходять цей тип операції, мають відносно нерозвинену грудну клітку, тому силових тренувань недостатньо для значного збільшення об’єму грудних м’язів.

Чоловіки середнього віку, з іншого боку, часто страждають від провисання тканин грудної клітки. У цих випадках імплантати є рішенням вибору, щоб надати грудям більш м’язистого вигляду.

Нарешті, операція по збільшенню грудних залоз, звичайно, показана людям з атрофією грудних м’язів. Завдяки створенню імплантатів “made-to-measure”, ця операція відновить симетрію і допоможе чоловікам позбутися комплексів.

Homme torse nu avec de parfaits pectoraux
Чоловік без сорочки з ідеальними грудними м’язами

Скільки коштують грудні імплантати в Тунісі?

Завдяки своїй відмінній репутації в галузі пластичної та естетичної хірургії Туніс є місцем вибору для чоловіків, які бажають зробити операцію з імплантації грудних м’язів.

Вартість цієї операції також особливо приваблива: деякі клініки пропонують ціни на 50% нижчі, ніж в Європі.

За 4 або 5 ночей перебування вам доведеться заплатити від 2 500 до 2 900 євро, залежно від обраної клініки. Якщо операція є суто косметичною, ви не зможете покластися на медичну страховку для покриття витрат!

Передопераційна консультація

Передопераційна консультація є важливим етапом будь-якої косметичної операції. Саме під час цього візиту ви можете розповісти своєму хірургу, чого ви хочете. Після цього він зможе порадити вам вибір протеза і детально пояснити процедуру.

Photo avant et après des implants pectoraux
Фото грудних імплантатів до і після

Перший візит до хірурга – це також можливість перевірити, чи немає у вас протипоказань до операції. Зокрема, вам можуть відмовити, якщо ви страждаєте на хронічні захворювання або проблеми з диханням.

Якщо вам підходить грудна імплантація, ви зустрінетесь з анестезіологом-реаніматологом, щоб обговорити останні деталі підготовки до операції.

Хід операції

Збільшення грудних залоз – відносно проста операція, перевага якої полягає в тому, що вона є малоінвазивною і дозволяє швидко відновитися. Вона триває близько 1 години, проводиться під загальним наркозом і вимагає нічного перебування в лікарні.

На початку операції косметичний хірург робить надріз глибиною кілька сантиметрів у пахвовій западині: місце обрано так, щоб шрам був якомога менш помітним.

Потім тупим інструментом він створює поглиблення під великим грудним м’язом і вводить силіконовий протез. Після того, як імплантати будуть надійно закріплені, хірург накладе шви і накладе пов’язку, щоб захистити прооперовану ділянку.

Після операції

Перші кілька днів після операції ви відчуватимете помірний біль, який можна полегшити за допомогою знеболювальних препаратів, прописаних лікарем.

Через один-два тижні можна поступово повертатися до повсякденних справ, а також до професійної діяльності. Що стосується спорту, то вам доведеться почекати близько 3 місяців, перш ніж ви знову зможете інтенсивно тренуватися.

Дуже часто на наступний день після операції з’являються синці та набряки, але вони спонтанно зникають через кілька днів. Протягом перших кількох тижнів ви також відчуватимете певні труднощі з підняттям рук.

Щоб полегшити відновлення, пацієнтам часто рекомендують носити пояс для підтримки грудної клітки (також відомий як болеро) протягом 2-4 тижнів після операції, вдень і вночі.

Homme avec un corps parfait
Чоловік з ідеальним тілом

Установка грудних імплантатів в Тунісі: результати

Результати операції по збільшенню грудних м’язів видно вже після закінчення операції: ваш торс буде виглядати більш м’язистим. Однак грудні м’язи можуть здаватися більшими через набряк, викликаний операцією. Ось чому зазвичай необхідно почекати від одного до декількох місяців, перш ніж побачити остаточні результати.

Нарешті, часто рекомендується перевірити імплантати приблизно через десять років. Незважаючи на те, що гелеві імплантати дуже стійкі, вони можуть зношуватися, злегка зміщуватися або ламатися через певний період часу.

Маєте проблеми з вибором відповідної клініки за найкращою ціною? Наш координатор безкоштовно допоможе вам забезпечити успіх вашої операції в Тунісі. Зверніться до нас за безкоштовною пропозицією.

William

Мене звати Вільям Ройєр, я медичний письменник, який має досвід написання складних наукових текстів. Я спеціалізуюся на імунології та гематології. Я знаходжу велике натхнення у тісній співпраці з різними медичними працівниками, включаючи лікарів, медсестер та адвокатів пацієнтів. Я також публікую огляди.