Лікування розсіяного склерозу в Туреччині

Розглядаєте можливість лікування розсіяного склерозу в Туреччині? Цей посібник містить все, що вам потрібно знати про процедуру, одужання та вартість лікування в Стамбулі. Запросіть пропозицію та отримайте найкращу ціну для успішного лікування в Туреччині.

NaykrashchaKlinika.com інформує про лікування розсіяного склерозу в Туреччині і допомагає записатися на операцію до кваліфікованих турецьких хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не призначена для заміни консультації медичного працівника.

Скільки коштує лікування розсіяного склерозу в Туреччині?

Вартість лікування розсіяного склерозу в Туреччині варіюється від 4 500 до 6 500 євро. Ціна залежить від типу операції, методу операції, тривалості лікування, ціни на медикаменти, досвіду і репутації хірургів, а також від зборів, що стягуються клінікою або лікарнею.

Лікування розсіяного склерозу в Туреччині 5400 €

Вступ

Розсіяний склероз (РС) пов’язаний з порушенням роботи імунної системи. Захворювання завдає значної шкоди центральній нервовій системі. Його причина поки що залишається невідомою. Але симптоми досить важкі. З часом можуть виникнути ускладнення.

Хворі на розсіяний склероз потребують доступу до більш якісної медичної допомоги. Варто зазначити, що не існує лікування, яке пропонує повне вилікування. Лікарі часто лікують симптоми. Вони також прагнуть розподілити напади та покращити якість життя пацієнтів.

Лікування розсіяного склерозу в Туреччині визнано високоефективним. Країна інвестує значні кошти в розвиток медичних досліджень. Місцеві вчені змогли розробити передові методи лікування. Саме тому пацієнти з-за кордону приїжджають на лікування до Туреччини.

Що таке лікування розсіяного склерозу в Туреччині?

Розуміння розсіяного склерозу

Розсіяний склероз характеризується порушенням роботи імунної системи. Імунна системаатакує головний і спинний мозок. Без видимої причини вона створює запальний процес, який руйнує мієлін. Мієлін – це оболонка, яка оточує нервові провідники і передає повідомлення між органами та нервовою системою.

Розсіяний склероз виникає у віці від 35 до 40 років. Апріорі, рівень захворюваності вищий у жінок, ніж у чоловіків. Перші симптоми з’являються раптово. Вони варіюються в залежності від ділянки головного та спинного мозку, яка уражена. Загалом у пацієнта розвиваються

• Порушення зору,
  • Сенсорні проблеми,
  • Когнітивні проблеми,
  • Втома
  • Проблеми з сечовипусканням.

Симптоми можуть зникнути протягом 24 годин. Але вони також можуть зберігатися протягом днів або тижнів. Кожен новий напад РС часто супроводжується новими симптомами. До них відносяться

• Сильні головні болі,
  • Втрата слуху,
  • Проблеми з диханням,
  • Судинні проблеми,
  • Тривожність,
  • Депресія.

Прочитайте наше досьє про лікування раку легенів, раку простати і пухлин головного мозку в Туреччині.

Лікування розсіяного склерозу в Туреччині

Слід підкреслити, що в 20-25% випадків розсіяний склероз є доброякісним захворюванням. Це означає, що воно не прогресує постійно. Пацієнтам не загрожує серйозний дефіцит. Однак хвороба іноді швидко прогресує. Дуже швидко у пацієнта розвиваються інвалідизуючі симптоми.

Науковий прогрес призвів до поліпшення лікування розсіяного склерозу в Туреччині. Турецькі фахівці розробили сучасні, більш ефективні методи лікування з меншою кількістю побічних ефектів. Багато з них були схвалені. Деякі методи лікування можуть навіть покласти край дисфункції імунної системи.

Хто може отримати користь від лікування розсіяного склерозу в Туреччині?

Будь-який пацієнт може отримати користь від лікування розсіяного склерозу в Туреччині. Країна пропонує передові методи лікування та досвідчених лікарів. Вони здатні визначити правильне лікування для пацієнта, залежно від його віку та симптомів, які він відчуває.

Як проходить лікування розсіяного склерозу в Туреччині?

Підготовка

Лікування розсіяного склерозу в Туреччині завжди починається з постановки діагнозу. Слід зазначити, що лікуванням людей з розсіяним склерозом займається фахівець в області неврології. Тому пацієнти, які їдуть на лікування до Туреччини, повинні проконсультуватися з неврологом. Цей фахівець розпочинає складний діагностичний процес. Він включає в себе

• Первинне інтерв’ю для виявлення перших ознак і будь-яких провокуючих факторів,
  • Клінічне обстеження для виявлення болю, пов’язаного з нападом розсіяного склерозу,
  • Неврологічне обстеження для аналізу різних функцій, таких як координація, рух, відчуття рівноваги тощо,
  • Інструментальні обстеження, включаючи МРТ, аналізи крові та потенційні тести.

Лікування

На основі діагнозу невролог складе план лікування. Тому люди з сепсисом отримують індивідуальний догляд. З точки зору прийнятих підходів, першим є медикаментозне лікування , спрямоване на :

• Зменшити частоту рецидивів,
  • Обмеження прогресування хвороби,
  • Зменшити ризик церебральної атрофії,
  • Запобігти важкій інвалідності.

Медикаментозне лікування розсіяного склерозу є дуже агресивним. Ін’єкційні, інфузійні або пероральні препарати містять потужні діючі речовини.

Іноді необхідне втручання нейрохірурга. Він застосовує специфічне лікування, відоме як трансплантація аутологічнихстовбурових клітин. Його мета – виправити дисфункцію імунної системи.

Тому пошкоджені клітини повинні бути замінені стовбуровими клітинами. Їх витягують з пуповини. Цей процес зменшує пошкодження головного та спинного мозку.

Матері-донори проходять обстеження для перевірки історії хвороби. Донорські пуповини також піддаються ретельному аналізу. Цей процес використовується для виявлення найкращих стовбурових клітин.

Фахівці також можуть покладатися на використання альтернативних методів лікування для поліпшення якості життя людей з РС, таких як :

• Аюрведичне лікування, що походить з Індії,
  • Фізіотерапія,
  • Помірна фізична активність, така як йога або тай-чи,
  • Ерготерапія,
  • Логопедична терапія.

Одужання

Якщо лікар прийняв рішення про трансплантацію стовбурових клітин, пацієнт повинен залишатися в лікарні. Він потребуватиме більш ретельного медичного спостереження та різних форм медичної допомоги.

Чому варто обрати лікування розсіяного склерозу в Туреччині?

Попит на лікування розсіяного склерозу в Туреччині зростає. Країна приваблює пацієнтів своїми технологічними досягненнями в галузі медицини. Є кілька лікарень, що пропонують лікування розсіяного склерозу. Вони розташовані в головних містах, включаючи Стамбул, Анкару, Анталію та Ізмір. У цих установах є багатопрофільні неврологічні відділення . До складу відділення входять

• Психологи,
  • Неврологи
  • Лікарі загальної практики
  • Медсестри,
  • Фахівці з альтернативних методів лікування, такі як фізіотерапевти, ерготерапевти та експерти з реабілітації.

Університетська лікарня Біруні є одним з найбільш авторитетних медичних центрів. Цей багатопрофільний медичний заклад був нагороджений сертифікатами міжнародних організацій з якості.

Відгуки пацієнтів про лікування розсіяного склерозу в Туреччині також позитивні. Вони отримали цікавий досвід. До того ж, вартість лікування є привабливою.

Скільки коштує лікування розсіяного склерозу в Туреччині?

Лікування розсіяного склерозу в Туреччині – економічно вигідний вибір. Насправді, країна застосовує розумні тарифи, які варіюються в залежності від:

• Обраної терапії,
  • Репутації лікарні,
  • Транспортні витрати та витрати на проживання,
  • Медичних витрат тощо.

Люди з розсіяним склерозом можуть скористатися послугами нашої туристичної агенції, що спеціалізується на медичному туризмі в Туреччині. Тоді вони зможуть скористатися набагато більш економічним пакетом. Пропозиція, про яку йде мова, включає в себе ціну проживання та вартість лікування.

Часті запитання про розсіяний склероз

Чи боляче лікувати розсіяний склероз в Туреччині?

Турецькі лікарні надають високоякісну допомогу, щоб забезпечити пацієнтам комфорт. Пацієнти не відчувають болю, навіть коли проходять важкі процедури, такі як трансплантація стовбурових клітин.

Який відсоток успішності лікування?

Туреччина пропонує краще лікування для пацієнтів з розсіяним склерозом. Рівень успіху дуже високий. Використовуються передові методи лікування. Вони ефективні і призводять до значного збільшення тривалості життя пацієнтів.

Яка мінімальна тривалість перебування в Туреччині для лікування розсіяного склерозу?

Тривалість перебування в Туреччині залежить від типу лікування, який розробив лікар. Зазвичай пацієнти перебувають у лікарні протягом двох днів. Потім вони проводять кілька днів на відновленні в своєму готелі. Таким чином, загалом під час лікування розсіяного склерозу необхідно провести в Туреччині щонайменше три тижні.

Які ризики лікування розсіяного склерозу в Туреччині?

Досвід медичної команди, в тому числі турецьких неврологів, знижує частоту ускладнень. Ризик розвитку серйозних травм невеликий. Варто побоюватися лише побічних ефектів ліків.

Де найкраща країна для лікування РС?

Деякі країни, такі як Південна Корея, Індія та Іспанія, можуть запропонувати ефективне лікування пацієнтам з розсіяним склерозом. Але Туреччина залишається найкращим місцем для лікування. Вона має перевагу, коли справа доходить до терапії.

Як найкраще подорожувати до Туреччини для лікування розсіяного склерозу?

Пацієнти зможуть подорожувати з повним спокоєм, якщо вирішать скористатися послугами агентства, що спеціалізується на медичних подорожах до Туреччини. Ми подбаємо про транспорт, проживання, пошук перекладача, щоб уникнути мовного бар’єру, лікування тощо.