Мамський макіяж в Тунісі

мамський макіяж 1 приз
Написано Manuella

Ваша дитина змінила ваше життя… і ваше тіло? Щоб повернути свою фігуру, ви зайнялися спортом, як зірки? Не помиліться, знаменитості вдаються до спеціальної післяпологової косметичної хірургії. Отримайте мамський макіяж в Тунісі для найкращих результатів за найкращою ціною!

NaykrashchaKlinika.com інформує про маммопластику в Тунісі та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Даний контент надається виключно в інформаційних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна на Перевтілення мами в Туніс

Середня вартість перевтілення для мами в Тунісі в Тунісі становить 3500 Євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від 3,000 євро до 4,500 євро. Оскільки це комбінація хірургічних процедур, ціна дуже вигідна. Ми пропонуємо пакет “все включено”, який включає проживання, трансфер з/до аеропорту, медикаменти та компресійні колготки/корсети. Процедура проводиться під загальним наркозом і триває 3 години. Тривалість перебування в клініці – 7 днів, а перебування в стаціонарі – 1 ніч. Остаточний результат видно протягом 7 місяців.

ПроцедураЦіна Туніс
Мамусин макіяж в Тунісі3500 €

Все, що потрібно знати про маммі-макіяж в Тунісі

Mommy Makeover – це пластична операція, яка проводиться після пологів. Мета цієї операції – відновити і навіть вдосконалити тіло молодої мами! Mommy Makeover в Тунісі поєднує в собі кілька хірургічних операцій в одній:

• Підтяжка грудей (з протезуванням або без),
  • Зменшення грудей, якщо це необхідно
  • Ліпосакція,
  • І абдомінопластика.

Зверніть увагу, що ці операції можуть бути адаптовані відповідно до потреб і цілей матері.

Хто може зробити маммопластику в Тунісі?

Фігура вагітної жінки змінюється протягом всієї вагітності. Відразу після пологів багато жінок втрачають впевненість у собі. Вони більше не впізнають своє післяпологове тіло: в’ялий животик, обвислі груди після закінчення лактації і так далі.

Хоча більшість молодих мам приходять на маммі-макіяж в Тунісі з вищезгаданих естетичних причин. Деякі вдаються до цієї процедури за медичними показаннями:

• Болі в животі,
  • Нетримання сечі,
  • Набряк живота,
  • Біль у спині тощо,

Це може бути пов’язано з можливим діастазом м’язів живота. Будь-яка жінка, яка народила дитину, може пройти процедуру “Мамський макіяж” в Тунісі. Якщо її вагітність завдає їй психологічних або фізичних страждань.

Скільки коштує маммі-макіяж в Тунісі?

Операція Mommy Makeover – це поєднання декількох естетичних процедур. Відповідно, ціна маммопластики в Тунісі розраховується залежно від обраних операцій. У будь-якому випадку, загальна вартість не перевищує 7 000 євро з нашим пакетом “все включено”!

Щоб дізнатися точну ціну, в залежності від вашого випадку. Попросіть персоналізовану пропозицію для операцій, які ви хотіли б провести.

Процедури для мами в Тунісі

Скористайтеся нашою повною турботою в найкращій клініці Тунісу. Залиште нам свої дані, щоб ми могли зв’язатися з вами і надати індивідуальну медичну пропозицію.

Потім вам потрібно буде поговорити з нашим координатором про ваші потреби, процедури, які ви хотіли б пройти, і ділянки тіла, які ви хотіли б покращити.

Зверніть увагу, що ця оцінка включає всі витрати на вашу хірургічну подорож. Ми дійсно про все подбаємо. Що вам потрібно знати:

• Бронювання квитків туди і назад,
  • Організувати своє проживання
  • Запис на до- та післяопераційні консультації,
  • Забезпечення перекладача, якщо це необхідно.

Що відбувається під час маммопластики в Тунісі?

Перед операцією Mommy Makeover в Тунісі вам потрібно виконати кілька умов:

• Вам повинно бути від 30 до 40 років (більше або менше),
  • з моменту пологів пройшло від 6 до 12 місяців,
  • Ви повинні припинити грудне вигодовування протягом 6 місяців,

Вона не повинна мати надмірну вагу (або дотримуватися програми схуднення).

Перед маммопластикою в Тунісі

До дня операції вам потрібно буде пройти передопераційний огляд, УЗД грудей і мамографію.

У день операції

Маммопластика в Тунісі проводиться під загальною анестезією протягом 2 годин. Всі операції проводяться в один прийом.

Варто знати:

Абдомінопластика

Абдомінопластика – найпопулярніша процедура для молодих мам. Ця операція дозволяє вирівняти живіт і зробити стегна стрункішими. Для цього хірург проводить ліпосакцію, щоб усунути жир. І видаляє зайву шкіру з живота.

Підтяжка грудей

Після живота під час вагітності, а тим більше під час грудного вигодовування, найбільше страждають груди. Груди збільшуються вдвічі, а то й втричі. Але після того, як вони звільняються від материнського молока, вони стають м’якими та обвислими.

У цьому випадку хірург виконує підтяжку грудей, щоб зробити їх більш пружними.

Збільшення або зменшення грудей

На даний момент ви можете вибрати збільшення гру дей з протезом або без нього. Або, навпаки, зменшити груди, якщо новий об’єм грудей не гармонує з вашою морфологією. Або якщо він викликає біль у спині.

Запобіжні заходи після маммопластики в Тунісі

Після пробудження після маммопластики в Тунісі ви проведете ніч у клініці, а наступного дня поїдете додому. Ми радимо вам скористатися періодом відновлення, щоб повністю відпочити.

Хоча всі операції проводяться в один день, відновлення не відбувається за одну ніч. Відновлення варіюється в залежності від скоригованих ділянок. Дотримуйтесь рекомендацій лікаря після кожної операції.

І не повертайтеся до спорту одразу. Краще почекати кілька тижнів, перш ніж відновлювати фізичну активність. З іншого боку, намагайтеся вести здоровий спосіб життя, щоб зберегти результати, отримані завдяки Mommy Makeover в Тунісі.

Ви зможете оцінити результати маммі-макіяжу в Тунісі вже через півроку після операції.

Підводячи підсумок, Mommy Makeover в Тунісі охоплює цілий ряд пластичних операцій, спрямованих на вирівнювання живота за допомогою абдомінопластики, схуднення стегон за допомогою ліпосакції, підтяжку грудей за допомогою підтяжки грудей і т.д

Завдяки Mommy Makeover в Тунісі:

• Підтягніть живіт,
  • Підніміть груди,
  • І усуньте весь жир, набутий під час вагітності!

З нетерпінням чекаєтепримирення зі своїм тілом і відновлення впевненості в собі? Дозвольте нам організувати ваш Mommy Makeover в Тунісі ! Все, що вам потрібно зробити, це заповнити форму і чекати, поки ми з вами зв’яжемося.

Маєте проблеми з вибором відповідної клініки за найкращою ціною? Наш координатор безкоштовно допоможе Вам забезпечити успіх Вашої операції в Тунісі. Зверніться до нас за безкоштовною пропозицією.

Manuella

Мене звати Мануелла Фіорентіні. Я досвідчений фахівець з маркетингу в галузі медичного обладнання та фармацевтичної промисловості. Маючи понад 7 років досвіду, я працювала на творчих та стратегічних посадах, розробляючи маркетингові кампанії, запускаючи продукти та організовуючи міжнародні конференції.