Ін’єкції HYAcorp Macrolane в Туреччині

hyacorp macrolane ін'єкційна сідниця 1 1
Написано Laurence

Все, що потрібно знати про ін’єкції макролану та гіакорду в Туреччині! Яка середня ціна в Стамбулі? Наші поради для успішної операції в Туреччині.

NaykrashchaKlinika.com інформує про ін’єкції HYAcorp Macrolane в Туреччині та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів . Даний контент надається виключно в інформаційних цілях і не повинен замінити консультацію медичного працівника.

Яка ціна ін’єкції HYAcorp Macrolane в Туреччині?

Середня вартість ін’єкції Macrolane або HYAcorp у Стамбулі, Туреччина, становить 2 700 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від 2 000 євро до 3 500 євро.

Ін’єкція HYAcorp Macrolane2700 €

Що таке Macrolane та HYAcorp?

Macrolane, також відомий як “30-хвилинна операція на грудях”, – це філлер на основі гіалуронової кислоти, який використовувався для формування тіла, зокрема грудей і сідниць. Його використання ніколи не було схвалене Управлінням з контролю за продуктами і ліками США, але Європа тимчасово прийняла цей продукт.

Ця ін’єкція для збільшення грудей була представлена як швидка, нехірургічна альтернатива грудним імплантам. Макролан був відкликаний з ринку препаратів для збільшення грудей у 2012 році через занепокоєння щодо його впливу на скринінг раку молочної залози.

Макролан вводився в груди для збільшення їх об’єму (на один розмір чашечки). Процедура проводилася під місцевою анестезією, і пацієнти, як правило, відчували набряк, синці та дискомфорт протягом декількох днів після лікування.

Які переваги та недоліки ін’єкцій Макролану?

Переваги:

• Процедура була настільки швидкою (всього 30-45 хвилин), що її можна було проводити під час обідньої перерви.
  • Результати були миттєвими.
  • Це менш інвазивна і дешевша альтернатива хірургічному збільшенню грудей.

Недоліки

Дослідження показують, що ін’єкції Макролану не рекомендовані для збільшення грудей через те, що він заважає мамографії та скринінгу раку молочної залози. З цієї причини він не продається з 2012 року.

Британська асоціація естетичних пластичних хірургів (BAAPS) повідомила, що під час опитування своїх членів кожен четвертий хірург повідомив про ускладнення у пацієнток, такі як утворення ущільнень і контрактура сосків, після ін’єкції Macrolane.

Ця процедура ніколи не була схвалена FDA.

Деякі пацієнтки повідомляли, що ефект від неї був недостатньо тривалим, щоб виправдати витрати (деякі повідомляли, що ефект тривав лише кілька місяців).

Деякі пацієнти повідомляли про непостійні результати, особливо коли наповнювач починав руйнуватися.

Які існують альтернативи Макролану?

У 2017 році Macrolane був замінений продуктом під назвою HYAcorp Body Contouring MLF1/2. Він містить високоочищений гель гіалуронової кислоти і може використовуватися для корекції форми сідниць і литок, а також в рамках корекційних процедур. Дермальні філери HYAcorp наразі не схвалені в США, але схвалені в Європі.

Пересадка жиру в груди (також відома як ліпофілінг грудей) – це все більш популярна процедура, при якій жир забирається за допомогою ліпосакції, а потім вводиться в груди.

Вона призначена для відновлення або збільшення об’єму грудей до двох розмірів, без ризиків і потенційних побічних ефектів грудних імплантатів.

На жаль, вона не допомагає зменшити провисання або в’ялість шкіри, але ви можете одночасно зробити підтяжку грудей. Середня вартість процедури перенесення жиру в грудях становить близько 3200 євро.

Laurence

Мене звати Лоуренс Танг. Я медичний письменник з науковими знаннями в кількох галузях. Нещодавно я писав про такі терапевтичні напрямки, як ревматологія та гіперхолестеринемія. Я також маю досвід у геноміці, епігенетиці, молекулярній біології та біохімії. Я допомагаю цьому сайту публікувати якісні статті про медичний туризм.