Ціна ЕКЗ з донорською спермою в Іспанії

ПМА зі спермою донора 1
Написано Laurence

Все, що вам потрібно знати про ЕКЗ та донорство сперми в Іспанії! Яка середня ціна в Барселоні? Наші поради для успішного ЕКЗ та донорства сперми в Іспанії.

NaykrashchaKlinika.com інформує про ЕКЗ з донорською спермою в Іспанії та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих лікарів. Даний контент носить виключно інформаційний характер і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна ЕКЗ з донорською спермою в Іспанії

Середня вартість ЕКЗ з донорською спермою в Іспанії в Барселоні становить 3200 євро. Залежно від ваших потреб ціна може варіюватися від 3 000 євро до 3 400 євро.

КАРТАЦіна в євро
ЕКЗ ICSI3100 євро
ЕКЗ ІКСІ Донорство яйцеклітин3800 євро
ЕКЗ ІКСІ Подвійна донація яйцеклітин4100 євро
ЕКЗ ІКСІ Донорство сперми3200 євро
Донорство сперми800 євро
Вітрифікація яйцеклітин2600 євро
Штучна інсемінація1000 євро
Донорство ембріонів3150 євро
Методика ROPA (спільне материнство)5 000 євро
Гарантована або компенсованавагітність 15 000 євро

Що таке донорська інсемінація?

Донорська інсемінація (DAI) – це процес запліднення жінки спермою, отриманою від відомого або анонімного донора. Процедура, як правило, проводиться в рамках природного циклу, без використання препаратів для зачаття. Однак жінкам старше 30 років і тим, у кого донорська інсемінація в природному циклі не була успішною, можуть бути рекомендовані препарати для збільшення кількості яйцеклітин, що підлягають заплідненню.

Якщо інсемінація донорською спермою не була успішною, або якщо інші фактори фертильності вказують на необхідність, можна провести екстракорпоральне запліднення (ЕКЗ) донорською спермою.

Використання донорської сперми

Люди, які можуть вирішити використовувати донорську сперму, включають

• Самотні жінки або лесбіянки
  • Ті, чий партнер-чоловік не має доступної сперми
  • Ті, хто бажає отримати запасні зразки для складних випадків чоловічого безпліддя

Донори сперми можуть бути відомими або анонімними. Вибір типу донора – це дуже особисте рішення, яке залежить від ряду факторів. Незалежно від обраного типу донора, застосовуються різні міркування та вимоги.

Використання відомого донора

Деякі жінки можуть попросити друга стати донором сперми. Оскільки цей варіант може зачіпати делікатні питання і рішення про батьківство, перед тим, як отримати донорську сперму, необхідно виконати ряд дій:

• Консультування. Тихоокеанський центр фертильності вимагає, щоб обидві сторони, які беруть участь у донорській інсемінації, відвідали принаймні одну консультацію з сімейним терапевтом або психологом, знайомим з питаннями, які можуть виникнути в цьому типі домовленостей.
  • Юридична угода між донором сперми та майбутнім батьком. Перед інсемінацією пацієнт і донор повинні укласти дійсну, нотаріально завірену юридичну угоду або контракт, в якому викладені права і обов’язки батьків.
  • PFC наполегливо рекомендує донору і реципієнту звернутися за юридичною консультацією до початку процесу інсемінації.

Використання анонімного донора

Пацієнти, які використовують сперму анонімного донора, отримують заморожені зразки з акредитованих банків сперми.

Банки сперми можуть значно відрізнятися за інформацією про донора, його особистістю, етнічною приналежністю та історією хвороби, а також за кількістю доступних донорів. Більшість банків не надають профілів донорів. У деяких банках сперми може існувати положення, що дозволяє майбутні контакти (розкриття особистості) між дорослими нащадками донорів сперми і донором. Деякі банки можуть дозволити ідентифікацію у випадках медичної необхідності.

Процедура в банку сперми

Сертифіковані банки сперми повинні відповідати певним вимогам до відбору донорів. Щоб практично виключити будь-який ризик передачі захворювань, сперма піддається карантину. Під час цього процесу донора перевіряють на наявність інфекційних захворювань. Потім донорську сперму заморожують і зберігають у банку сперми протягом шести місяців. Перед тим, як сперма потрапляє до клінік і пацієнтів, донора знову тестують на інфекційні захворювання.

Пацієнти можуть обрати більшість сертифікованих банків сперми. Пацієнти несуть відповідальність за вибір донора і повинні платити банку сперми безпосередньо за сперму і доставку.

Жінкам, можливо, доведеться ознайомитися зі списками донорів кількох банків, перш ніж знайти бажаного донора. Ми не можемо порадити вам, якого донора використовувати, оскільки це дуже особистий вибір.

Група крові донора буде важлива лише в тому випадку, якщо пацієнтка використовує донорську сперму, якщо майбутній батько не має власної сперми і ви не хочете, щоб майбутня дитина знала, що був використаний донор. У цьому випадку може мати сенс використовувати донора, чия група крові збігається з групою крові майбутнього батька.

Ми рекомендуємо пацієнтам звертати увагу на якість сперми, яку гарантує банк, коли вони роблять свій вибір. Пацієнти можуть зіткнутися з великою різницею в мінімальній кількості рухливих (плаваючих) сперматозоїдів, яку надають банки. Ми рекомендуємо пацієнтам співпрацювати з банками, які гарантують мінімум 15 мільйонів рухливих сперматозоїдів у флаконі після розморожування.

Донорство сперми та ВМІ

Більшість пацієнтів, які намагаються зачати дитину за допомогою донорської сперми, починають з внутрішньоматкової інсемінації (ВМІ). Особливо, якщо пацієнтка молода і має регулярні овуляції, в клініці репродуктивної медицини вам видадуть домашній тест-набір для виявлення сплеску ЛГ, що вказує на овуляцію; потім вони розморозять сперму і проведуть інсемінацію відповідно.

Інші пацієнти можуть приймати препарати для лікування безпліддя, такі як кломіфен, летрозол або гонадотропіни в поєднанні з ВМІ. Мета використання цих препаратів – викликати овуляцію у жінок, у яких овуляція відбувається нерегулярно, або зібрати кілька яйцеклітин (суперовуляція), щоб підвищити шанси на запліднення.

Що я можу очікувати від процедури донорської інсемінації?

Внутрішньоматкова інсемінація (ВМІ) найчастіше проводиться в клініках MAP в Європі або Іспанії, оскільки шанси на успішне зачаття вищі, якщо контролюється час впливу сперми і сперматозоїди розміщуються в більшій кількості ближче до яйцеклітини (яйцеклітин).

Донорська сперма доставляється безпосередньо в клініку в замороженому вигляді і зберігається в такому стані до дня інсемінації. У день процедури лабораторія розморожує флакон(и) зі спермою, виконує підрахунок і оцінює відсоток рухливих сперматозоїдів (нормальних, рухомих) у зразку, щоб забезпечити найкращі результати.

Ризики, пов’язані з донорською інсемінацією

Ризики донорської інсемінації такі ж, як і ризики будь-якого виду внутрішньоматкової інсемінації, які включають інфекцію, спазми матки, позаматкову вагітність і викидень. Ризик інфікування надзвичайно низький. Судоми є рідкісним явищем, а якщо і виникають, то дуже слабкі.

Донорство сперми та ЕКЗ

Якщо кілька спроб ВМІ не призвели до вагітності, або якщо присутні інші жіночі фактори, може бути рекомендовано ЕКЗ з донацією сперми. Хоча це і суперечливо, деякі дослідження припускають, що заморожена-розморожена сперма набагато менш ефективна, ніж свіжа, у досягненні запліднення яйцеклітин при ЕКЗ.

Коли зразок замороженої сперми розморожують, ембріологи проводять його аналіз. Якщо концентрація та/або рухливість сперматозоїдів низька, ембріолог може порекомендувати розморозити другий флакон або прийняти рішення про проведення ІКСІ та введення сперматозоїдів безпосередньо в яйцеклітини.

Донорська сперма також може бути використана як резервне рішення у випадках дуже важкого чоловічого безпліддя. У таких випадках лікар-уролог спочатку спробує отримати сперму з яєчка (яєчок) чоловіка-партнера хірургічним шляхом. У рідкісних випадках, коли отриманої сперми недостатньо для запліднення яйцеклітин партнера, ми можемо порекомендувати використовувати донорську сперму в якості резерву.

Laurence

Мене звати Лоуренс Танг. Я медичний письменник з науковими знаннями в кількох галузях. Нещодавно я писав про такі терапевтичні напрямки, як ревматологія та гіперхолестеринемія. Я також маю досвід у геноміці, епігенетиці, молекулярній біології та біохімії. Я допомагаю цьому сайту публікувати якісні статті про медичний туризм.