Ліпосакція шкіри в Туреччині

ліпосакція стегон ціна 1
Написано Émilie

Ліпосакція стегон в Туреччині – це процедура, яка використовується для зміни форми стегон. Вона може включати в себе протези або ін’єкції жиру для їх збільшення або ліпосакцію для зменшення їх розміру.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про ліпосакцію стегон в Туреччині та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надана виключно в інформаційних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна ліпосакції стегон в Туреччині

Середня вартість ліпосакції стегон в Туреччині в Стамбулі становить 1 600 євро. Залежно від ваших потреб ціна може варіюватися від 800 євро до 2 400 євро.

Ліпосакція стегон1600 €

Що таке ліпосакція стегон?

Ліпосакція стегон в Туреччині – це процедура, яка змінює форму стегон. Вона може включати в себе протези або ін’єкції жиру для їх збільшення або ліпосакцію для зменшення їх розміру.

Багато пацієнтів роблять пластику стегон, щоб надати своєму тілу більш пропорційну форму, яка більше гармонує з рештою тіла.

Пацієнти, яким потрібна ліпосакція стегон в Туреччині, спочатку проходять обстеження з урахуванням їх побажань. Хірургічний метод визначається на основі контуру тіла, окружності талії і форми стегон по відношенню до ніг.

Залежно від поточної форми стегон і бажаного зовнішнього вигляду, може бути достатньо ін’єкцій жиру. Деяким пацієнтам для розширення і випрямлення стегон потрібні силіконові імплантати. Силіконові імплантати виготовляються з гелю і рідких розчинів, що робить витік практично неможливим.

Дивіться також: Косметична хірургія в Туреччині

Операція по збільшенню стегон

Операція по збільшенню стегон проводиться під загальним наркозом. Операція займає від 2 до 3 годин. Це залежить від хірургічних потреб пацієнта.

Через 2 тижні після операції по збільшенню стегон пацієнту призначаються часті консультації з лікарем для моніторингу прогресу.

Операція зі зменшення кульшового суглоба

Операція по зменшенню стегон проводиться для зменшення розміру стегон шляхом вилучення жиру. Важливе значення має область живота, товщина ніг і будова тіла. Можливо, не вдасться зменшити стегна на стільки, на скільки б ви хотіли. Природний розмір стегна повинен бути визначений перед операцією.

Післяопераційний догляд

• Операційна зона повинна залишатися сухою протягом двох днів. Це означає, що не можна приймати ванну або душ.
  • Протягом 4-5 тижнів після операції слід носити спеціальний корсет.
  • Кілька місяців слід уникати занять спортом.
  • Необхідно дотримуватися запобіжних заходів, щоб захистити область сідниць. Зокрема, слід бути обережним під час сидіння.

Émilie

Мене звуть Емілі Жерве, я живу в Стамбулі, Туреччина. Я медична письменниця з широкими науковими знаннями та понад 15-річним досвідом роботи в галузі дослідження раку та молекулярної біології. Маю досвід організації конгресів та управління проектами. Я вмію передавати складні медичні та наукові концепції різним аудиторіям за допомогою різноманітних засобів масової інформації, включаючи цей сайт як дошку для написання моїх статей.