Збільшення стегна в Туреччині

збільшення стегна Туреччина 1
Написано Manuella

Збільшення стегон в Туреччині – це одна з процедур, яка може зробити область стегон і стегон більш красивою, щоб надати вам більш красиву фігуру.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію прозбільшення стегна в Туреччині та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не призначена для заміни консультації медичного працівника.

[Voir]

Ціна збільшення стегон в Туреччині

Середня вартість збільшення грудей в Стамбулі, Туреччина, становить 2 400 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від € 2,200 до € 2,600.

Збільшення стегон2400 €

Що таке збільшення стегон?

ВСЕ, ЩО ВАМ ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО ПРОЦЕДУРУ ПЕРЕНЕСЕННЯ ЖИРУ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ СТЕГОН В ТУРЕЧЧИНІ

Якщо ваше тіло заважає вам відчувати себе впевнено, ми рекомендуємо операцію зі збільшення стегон в Туреччині.

Збільшення стегон в Туреччині – це одна з процедур, яка може виліпити область стегон і стегон, щоб надати вам більш красиву фігуру.

Якщо ваше тіло генетично запрограмоване не мати стегон, ніякі вправи і дієти не допоможуть.

Однак, перенісши жир на стегна, ви можете ефективно виправити цю ситуацію. Це допоможе вам відчувати себе більш впевнено у своєму тілі.

Для цієї операції жир видаляється з однієї частини тіла, а потім стратегічно вводиться в стегна. Процедура перенесення жиру в стегна не є настільки інвазивною, як у випадку з імплантатами.

Ін’єкція жиру в стегна

Процедура збільшення стегон в Туреччині починається з введення пацієнта під загальну анестезію.

Перед тим, як жир буде перенесений в стегна, вся кров і рідини видаляються за допомогою апарату.

Нарешті, жир буде введений в область стегон пацієнта, з кінцевою метою згладити кривизну стегон.

Після завершення ліпосакції лікар накладає шви, закриває і перев’язує невеликі розрізи.

Післяопераційне спостереження за збільшенням стегон в Туреччині

Після того, як процедура пересадки жиру в стегнах завершена, вам більше не потрібно залишатися в лікарні. Однак вам знадобиться хтось, хто відвезе вас додому.

Відчуття легкого болю в місцях розрізів і ін’єкцій незабаром після процедури пересадки жиру є нормальним явищем. Сліди від розрізів і біль, ймовірно, залишаться приблизно на 2 тижні, а в деяких випадках навіть довше.

Чи довготривалий ефект від перенесення жиру на стегнах?

Можливо, вам доведеться почекати до шести місяців, щоб побачити реальні результати процедури ліпофілінгу стегон. Тому не варто очікувати, що ви побачите результати відразу після операції.

Однак, результати пересадки жиру можуть бути не постійними, оскільки наш організм має властивість поглинати жир з плином часу.

Чи безпечна ця операція?

Операція зі збільшення стегон в Туреччині є відносно безпечною процедурою з низьким рівнем ризику. Тим не менш, існують деякі загальні ризики, пов’язані з цією процедурою, такі як

• Синці і біль в місці розрізу
    • Ознаки набряку або кровотечі
    • Рубці або інфекція в місці розрізу

Безсумнівно, найкращий спосіб забезпечити безпечну і успішну процедуру збільшення стегон – це знайти досвідченого і досвідченого пластичного хірурга в Туреччині в Стамбулі, який не залишить нічого на волю випадку, щоб надати вам максимально природний вигляд

Manuella

Мене звати Мануелла Фіорентіні. Я досвідчений фахівець з маркетингу в галузі медичного обладнання та фармацевтичної промисловості. Маючи понад 7 років досвіду, я працювала на творчих та стратегічних посадах, розробляючи маркетингові кампанії, запускаючи продукти та організовуючи міжнародні конференції.