Збільшення стегна в Тунісі

prix augmentation hanches tunisie pas chere 1
Написано Laura

Все, що потрібно знати про збільшення стегна в Тунісі! Яка середня ціна в Тунісі? Наші поради для успішного збільшення стегон в Тунісі.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію прозбільшення стегна в Тунісі та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна на збільшення стегна в Тунісі

Середня вартість збільшення стегна в Тунісі, Туніс становить 2 500 євро. Залежно від ваших потреб ціна може варіюватися від 2400 євро до 2600 євро.

ПроцедураЦіна Туніс
Збільшення стегна2500 €

Що таке збільшення стегон?

Коли ми дивимося на жінку спереду, ми можемо побачити, що її стегна помітно округлі, що вони нахилені прямо вниз або мають увігнутий вигин до внутрішньої сторони стегна. В останньому випадку стегна порожнисті. Ми також можемо говорити про западини стегон або порушені стегна.

Улоговини стегон можуть бути дуже ледь помітними або дуже вираженими, залежно від людини. Незалежно від того, видно це чи ні, якщо ви подивитеся всередину і порівняєте скелети всіх людей, ви побачите, що у всіх нас є ця западина або поглиблення, де верхня частина стегна з’єднується з тазостегновою кісткою. Все, що має значення зовні, – це те, як розподіляється вага і м’язи в кожному типі фігури.

Жінки та чоловіки нерідко шукають найкращий силует для свого тіла. Часто метою є досягнення гладкої фігури, схожої на пісочний годинник, яку популяризують – і навіть роблять сенсацією – засоби масової інформації. Ідея полягає в тому, що більш витончені стегна і сідниці виглядають сексуальніше і жіночніше.

Однак багато жінок не мають такого природного вигину стегон. Їхні стегна можуть більше нагадувати форму скрипки, ніж пісочного годинника. Почнемо з того, що це абсолютно нормально і правильно, і нікого не робить менш жіночним!

Однак ми розуміємо бажання багатьох жінок мати ідеальний вигин стегон. Саме тому в Інституті пластичної хірургії “Силует” ми спеціалізуємося на досягненні фігури вашої мрії, вдосконалюючи вашу фігуру, якою б вона не була. Зрештою, це наше ім’я! Давайте подивимося, як ми можемо досягти цього за допомогою ін’єкцій та пластики стегон.

Скульптура стегна Sculptra

Sculptra – це нехірургічний варіант ін’єкційних імплантатів, який використовує дермальний наповнювач для збільшення об’єму та округлості стегон. Схвалені FDA ін’єкції в стегна складаються з синтетичного цукру під назвою полі-L-молочна кислота. Наповнювач працює, сприяючи локалізованому виробленню колагену в цільовій зоні.

Хоча ін’єкції препарату Sculptra є неінвазивним методом лікування, їх недоліком є те, що вони не дають негайного результату. Ін’єкції Sculptra hip dips – це поступовий процес, що вимагає декількох послідовних сеансів протягом 6 місяців (плюс-мінус), перш ніж пацієнт зможе побачити бажані результати.

Ліпоскульптура (пересадка жиру) Hip Dips

Інший варіант – пройти хірургічну процедуру ліпоскульптуризації, також відому як пересадка жиру. Ця процедура з низьким рівнем ризику полягає у відсмоктуванні жиру з певної ділянки тіла (живіт, стегна, сідниці тощо) і розподілі його в зоні вигину стегон. Перенесення жиру заповнює вигини тазостегнової западини і округлює їх, створюючи більш плавну, повну форму.

Якщо у людини недостатньо жиру, який можна зібрати з інших ділянок тіла, штучні наповнювачі або навіть силіконові імплантати також можуть бути варіантом для хірургічного заповнення області кульшової западини.

Laura

Мене звуть Лаура. Я працюю медичним і науковим письменником з 2004 року. Завдяки більш ніж 15-річному досвіду роботи в цій галузі я маю великий досвід написання, перекладу та редагування широкого спектру документів, включаючи наукові та медичні дослідницькі статті, а також матеріали конференцій.