Зниження лінії фронту в Тунісі

ціна зниження лінії фронту в тунісі 1
Написано Maria

У Тунісі деякі хірурги проводять редукцію чола, щоб створити більш пропорційну лінію волосся і лоба. Дізнайтеся більше про зменшення лінії росту волосся.

NaykrashchaKlinika.com інформує прозниження лінії росту волосся в Тунісі та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надається виключно в ознайомлювальних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна на зниження лінії росту волосся в Тунісі

Середня вартість операції по заниженню лінії росту волосся в Тунісі становить 1 400 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від €1,200 до €1,600.

ПроцедуриЦіна Туніс
Зниження лінії росту волосся1400 €

Що таке опускання лінії росту волосся?

Опускання лінії росту волосся – це хірургічна процедура тривалістю близько двох годин, яка опускає лінію росту волосся на лобі, зменшуючи його розмір. До цієї процедури найчастіше звертаються жінки, які незадоволені довжиною свого чола, і яким естетично було б корисно опустити лінію росту волосся.

Жінки, які звертаються за зниженням лінії росту волосся, майже завжди мають одну і ту ж проблему: вони комплексують з приводу розміру свого чола. Як правило, цей тип проблем є постійним джерелом особистого розчарування і збентеження протягом більшої частини їхнього життя. Це дуже особиста проблема, яка може викликати збентеження і впливати на самооцінку.

У багатьох випадках жінки з високою лінією росту волосся можуть намагатися приховати лоб за допомогою різних зачісок, шарфів або капелюхів. На щастя, зниження лоба – це ефективна хірургічна процедура, покликана допомогти жінкам, які бажають знизити положення лінії росту волосся, досягти більш збалансованих пропорцій обличчя.

Дивіться також: Зменшення лінії росту волосся в Туреччині

Які переваги має опускання лінії росту волосся?

Наша процедура опускання лінії росту волосся має багато переваг для жінок, які бажають змінити положення лінії росту волосся нижче на лобі. Для більшості пацієнтів зниження лінії росту волосся:

• Може зменшити розмір чола на ¾ дюйма або більше.
  • Зазвичай займає близько 2 годин
  • Покращує пропорції обличчя
  • Розріз добре прихований
  • Час відновлення короткий, а результати швидкі.
  • Може підвищити самооцінку та впевненість у собі.

Для досягнення найкращого косметичного результату доктор Хауссок може порекомендувати пересадку волосся, яке буде виглядати природно, щоб підкреслити лінію росту волосся або замаскувати будь-які видимі залишкові рубці.

Хто є кандидатом на зниження лінії росту волосся?

Більшість жінок з високим волосяним покривом і хорошою еластичністю шкіри потенційно можуть бути кандидатами на процедуру зниження лінії росту волосся. Оскільки для виконання цієї процедури необхідний загальний наркоз, пацієнти повинні мати гарний загальний стан здоров’я, щоб уникнути ускладнень.

Людям, які мають труднощі з аномальним рубцюванням і загоєнням ран, може бути рекомендовано розглянути інші варіанти. Єдиний спосіб дізнатися, чи є ви кандидатом на операцію зі зменшення чола, – записатися на індивідуальну консультацію до доктора Хауссока.

Під час зустрічі хірург проведе повне медичне обстеження, огляне ваш волосяний покрив, обговорить ваші проблеми і визначить, чи є зменшення лоба найкращим варіантом для вас.

Чи можна зменшити лоб без операції?

На жаль, не існує безопераційних варіантів зменшення лоба. Вибір пацієнтів обмежений трансплантацією волосся, операцією зі зменшення лінії росту волосся або комбінацією зменшення лінії росту волосся і трансплантації волосся.

Трансплантація волосся є найменш обтяжливим хірургічним втручанням, проте пацієнтам, які бажають, щоб лінія росту волосся просунулася на ¾ дюйма або більше, як правило, краще скористатися операцією по зниженню лінії росту волосся.

На що я можу очікувати під час операції по зниженню лінії росту волосся?

Операція по зниженню лінії росту волосся – це чудовий спосіб для ретельно відібраних пацієнтів досягти більш низької лінії росту волосся всього за дві години. Операція проводиться під седацією в нашому сертифікованому хірургічному центрі нашим спеціалістом-анестезіологом.

Через розріз на лінії росту волосся шкіру голови виводять вперед і видаляють надлишки шкіри на лобі. Потім лінія росту волосся розташовується нижче на лобі, зазвичай на ¾ дюйма нижче, або, можливо, більше, в залежності від ваших потреб. Розріз для процедури зазвичай можна сховати вздовж лінії росту волосся, щоб забезпечити природний вигляд.

Після процедури багато наших пацієнтів насолоджуються зовнішнім виглядом своєї нової лінії волосся і висловлюють нову впевненість у собі.

Як проходить процес відновлення після опускання лінії росту волосся?

Невеликий набряк і оніміння чола є звичайними явищами в перші кілька днів відновлення після операції. Перед операцією наш хірург надає повні післяопераційні інструкції, яких слід ретельно дотримуватися, щоб сприяти гарному загоєнню.

Більшість пацієнтів можуть мити голову на наступний день після операції, а багато хто повертається до роботи через кілька днів. Приблизно через тиждень шви зазвичай знімають.

Хоча час загоєння може відрізнятися від пацієнта до пацієнта, відновлення зазвичай займає від двох до трьох тижнів. Важливо уникати підняття важких предметів та інших важких навантажень, доки хірург не дозволить вам їх відновити. Деяким пацієнтам подальша процедура пересадки волосся може дозволити ще більше опустити лінію росту волосся, якщо це необхідно.

Після повного відновлення і загоєння розрізу ви зможете насолоджуватися своїм новим зовнішнім виглядом. Зовнішній вигляд будь-якого шраму з часом буде покращуватися.

Для більшості пацієнтів корекція лінії росту волосся красиво підкреслює риси обличчя і надає їм впевненості в собі. Вони також можуть насолоджуватися великою різноманітністю нових зачісок і більше не повинні намагатися приховувати лоб шарфами і шапками.

Чи залишиться у мене видимий шрам від зменшення лоба?

Для більшості пацієнтів розріз для процедури зменшення лоба можна сховати на лінії росту волосся, щоб результат виглядав природно. На початку процедури і на ранніх стадіях загоєння розріз може бути видимим.

Однак після того, як розріз повністю загоїться і рубцева тканина дозріє, будь-які залишкові рубці зазвичай важко виявити. Якщо пацієнт бажає більше приховати шрам, для додаткового маскування можна виконати пересадку волосся, яке буде виглядати природно.

Як розраховується ціна цієї операції?

Операція зі зменшення волосяного покриву є дуже індивідуальною, щоб задовольнити потреби пацієнта, і для визначення точної вартості необхідно оцінити безліч факторів. Розрахунок ціни, як правило, продиктований наступними критеріями:

• Відстань, на яку буде просунута лінія росту волосся
  • складність процедури
  • Можливі витрати на пересадку волосся (під час та/або після операції)
  • Витрати на анестезію
  • Гонорар клініки та хірурга
  • Післяопераційні медикаменти

Maria

Мене звати Марія. Я маю понад 10 років досвіду роботи менеджером з маркетингу в медичній галузі. Я успішно вивела на ринок кілька продуктів, включаючи медичні вироби, і маю велику пристрасть до продажів і маркетингу.