Шлунковий рукав в Тунісі

ціна шлунковий рукав туніс 1
Написано Erika

Все, що потрібно знати про операцію на шлунку в Тунісі! Яка середня ціна в Тунісі? Наші поради для успішного проведення бандажування шлунка в Тунісі.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про операцію на шлунку в Тунісі і допоможе записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Даний контент надається виключно в ознайомлювальних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна на шлунковий рукав в Туніс

У Тунісі середня вартість шлункового бандажування становить 2 700 євро. Процедура проводиться під загальним наркозом і триває 2 години. Тривалість перебування в лікарні становить 7 днів, а перебування в стаціонарі – 2 ночі. У вартість входить анестезія, операція та медикаменти. Остаточний результат видно протягом 6 місяців.

ПроцедураЦіна Туніс
Шлунковий рукав2700 €

Хочете зробити операцію по боротьбі з ожирінням? Ця стаття розповість вам все, що вам потрібно знати про операцію шлункового бандажування в Тунісі, ефективну хірургічну процедуру, призначену для швидкого насичення.

Туніс в даний час є дуже популярним місцем для проведення цього типу операцій завдяки своїм низьким цінам. Все, що вам потрібно зробити, це запросити індивідуальну пропозицію від кваліфікованих туніських хірургів.

Що таке шлунковий рукав?

Сильне ожиріння пов’язане з низкою ризиків для здоров’я, включаючи високий кров’яний тиск, інсульт і діабет, не кажучи вже про психосоціальні проблеми і комплекси.

Звичайно, можна змінити харчові звички. Але коли індекс маси тіла (ІМТ) досягає певного рівня, краще обрати більш жорстке рішення. З ожирінням і надмірною вагою можна успішно боротися, використовуючи різні варіанти, серед яких

• Ліпосакція,
  • Бандажуванняшлунка або створення шлункового мішка,
  • Шунтування шлунка,
  • Зшивання стінок шлунка,
  • Шлунковий рукав або гастропластика.

Незалежно від того, чи зменшується всмоктування їжі, чи прискорюється насичення, мета цих різних видів хірургічних втручань – допомогти людям з ожирінням схуднути. Тут ми зосередимося на шлунковому рукаві, поздовжній гастректомії або хірургії ожиріння. Ця методика є частиною баріатричної хірургії.

Цей вид хірургічного втручання на органах травлення передбачає видалення 2/3 шлунка у вертикальному напрямку. Це спонукає пацієнта ковтати менше їжі. Ця часткова резекція є більш ефективною, оскільки в значній мірі усуває парієтальні шлункові клітини. Ці клітини виділяють гормон грелін, який стимулює апетит.

Шлунок стає вужчим і легше наповнюється. Їжа швидше потрапляє в кишечник, обмежуючи втрати вітамінів і не порушуючи травлення. Рукав функціонує так само, як і в початковому стані.

Чому варто робити операцію шлункового бандажування в Тунісі?

Операція шлункового бандажування може бути проведена в декількох країнах світу. Однак Туніс досяг значного прогресу в цій галузі і пропонує найкращі операції за неперевершеною ціною. Туніські хірурги володіють великою кількістю ноу-хау, винятковим досвідом і, перш за все, потужними можливостями, щоб гарантувати проведення операції на найвищому рівні.

На додаток до високої якості обслуговування, лікування повністю покривається протягом усього періоду перебування. Крім того, сонячний захід у Тунісі приємний, розслаблюючий, а також дуже привітний, що прискорює відновлення після баріатричної хірургії.

Який профіль ідеального кандидата на цю операцію?

Шлункове рукавне шунтування в Тунісі в основному стосується людей зі значною надмірною вагою або патологічним ожирінням. В основному це стосується дорослих у віці від 18 до 60 років з :

• ІМТ не менше 35 кг/м2, для осіб, які страждають на важку форму ожиріння, з метою поліпшення ускладнення (артеріальна гіпертензія, діабет 2 типу, синдром апное сну, шлунково-стравохідний рефлюкс, попередня абдомінальна операція, проблеми з суглобами і т.д.),
  • ІМТ не менше 40 кг/м2 для осіб, які страждають на масивне ожиріння.

Пацієнтам варто спробувати цю процедуру, якщо вони вже зазнали невдачі з іншими програмами схуднення, такими як фізична активність, дієта тощо.

З іншого боку, певні ситуації є протипоказаннями для проведення операції на шлунку, наприклад, грижа стравохідного отвору діафрагми, алкогольна залежність, розлад харчової поведінки тощо

Як проводиться рукавна операція на шлунку в Тунісі?

Успішність операції на шлунку в Тунісі становить близько 80-90%, що пояснює, чому пацієнти так прагнуть зробити її в цій сонячній країні. До цього додаються ноу-хау, навички та досвід туніських хірургів.

Передопераційне спостереження

Хірургія ожиріння починається з передопераційного спостереження, яке триває від 6 до 12 місяців. Від цього залежить успіх операції. Це своєрідна консультація, яку проводить лікар, щоб краще пізнати пацієнта і визначити, чи можлива операція.

Після цього проводяться співбесіди з хірургом, дієтологом, гастроентерологом, анестезіологом, а також психологом.

Операція

Поздовжня гастректомія виконується ендоскопічно через рот. Деякі фахівці проводять її за допомогою лапароскопії, але це може спричинити ускладнення. Метою операції є зменшення надмірної ваги на 40-60%, або приблизно на 25-35 кг від початкової ваги протягом перших двох років.

Ця обмежувальна методика передбачає видалення двох третин шлунка, який потім зашивається скобами. Залишається лише вертикальна частина, щоб уникнути мальабсорбції їжі.

На практиці операція виконується під загальним наркозом протягом приблизно 1-2 годин. Госпіталізація триває від 2 до 10 днів, в залежності від випадку. Зверніть увагу, що операція є незворотною.

Деякі запобіжні заходи після операції на шлунку в Тунісі

Як і всі абдомінальні хірургічні втручання, рукавна пластика шлунка також може мати ускладнення, навіть якщо вони помірні і рідкісні. Вони можуть включати шлунково-стравохідний рефлюкс, виразки, дефіцит поживних речовин і т.д. Одним з найпоширеніших ризиків є післяопераційна фістула.

Ви також повинні вжити певних запобіжних заходів, таких як

• Не відновлювати фізичну активність до 4-го тижня,
  • Вживання рідини після операції,
  • Дотримуватися дієти з високим вмістом білка,
  • Їсти дуже маленькими порціями і спокійно,
  • Не пити під час їжі, а краще між прийомами їжі,
  • Не пити газовані та/або солодкі напої,
  • Уникати дуже жирної їжі (смаженої тощо), соусів та солодощів.

Пацієнти можуть поступово збільшувати об’єм їжі, яку вони вживають. Але значне відновлення ваги відбувається рідко.

Маєте проблеми з вибором відповідної клініки за найкращою ціною? Наш координатор безкоштовно допоможе вам забезпечити успіх операції в Тунісі. Зверніться до нас за безкоштовною пропозицією.

Erika

Мене звати Еріка. Після більш ніж 10 років проведення медичних досліджень я вирішила присвятити себе науковій та медичній літературі з 2018 року. Я набула досвіду в різних галузях, таких як косметична, стоматологічна, баріатрична та офтальмологічна хірургія. Цей новий напрямок дозволяє мені ділитися своїми знаннями.