Ботокс шлунку в Туреччині

шлунковий ботокс ціна 1
Написано Manuella

Все, що потрібно знати про ботокс шлунка в Туреччині! Яка середня ціна в Стамбулі? Наші поради для успішного проведення ботокса шлунка в Туреччині.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про ботокс шлунка в Туреччині та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не призначена для заміни консультації медичного працівника.

Скільки коштує ботокс шлунка в Туреччині?

Середня вартість ботокса шлунка в Туреччині становить 1200 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від €1,000 до €1,400.

Ботокс шлунка1200 €

Що таке ботокс шлунка?

Ін’єкції ботокса шлунка в Туреччині широко застосовуються в останні роки. Ботулотоксин вводиться в шлунок за допомогою ендоскопічної голки. Ботокс впливає на посмуговані м’язи шлунка, пригнічуючи їх скорочення; таким чином, він уповільнює перетравлення їжі в шлунку. Шлунку потрібно більше часу, щоб перетравити їжу, і, як наслідок, відчуття ситості триває довше.

У Стамбулі ботокс переважно вводять у дно шлунка, яке вважається центром апетиту, і припиняють сигналізацію гормону греліну з цієї зони. В кінцевому підсумку процедура полегшує контроль апетиту.

ЯК ВВОДЯТЬ БОТОКС У ШЛУНОК?

Введення ботулотоксину відбувається безболісно під легкою седацією. Кількість ботоксу, що вводиться пацієнту, може варіюватися від 500 до 1000 МО. Процедура триває приблизно від 15 до 29 хвилин.

Після завершення процедури пацієнти переводяться в палату і перебувають під наглядом щонайменше дві години. Пацієнти залишаються в клініці Tturc до тих пір, поки не почуватимуться достатньо добре, щоб піти додому

ХТО МОЖЕ ОТРИМУВАТИ ІН’ЄКЦІЇ БОТОКСА В ЖИВІТ?

Люди, які не досягли задовільних результатів при попередніх спробах обмеження харчування, які потребують нових джерел мотивації для дотримання дієти для схуднення, люди з невеликою надмірною вагою з індексом маси тіла більше 25 кг/м² або люди, які класифікуються як страждаючі ожирінням, але не віддають перевагу баріатричній хірургії, можуть легко отримати ін’єкції ботокса в шлунок.

Будь-які захворювання шлунка, включаючи гастрит і виразку, повинні бути вилікувані перед процедурою ін’єкції ботокса в шлунок. Пацієнти можуть отримувати ін’єкції ботокса після завершення лікування.

ЯК ДОВГО ТРИВАЄ ЕФЕКТ ВІД ІН’ЄКЦІЙ БОТОКСА ШЛУНКА В ІНДИЧКУ?

Ефект від ін’єкцій ботокса в шлунок в Туреччині починається приблизно через 72 години після процедури і триває від 4 до 6 місяців. В кінці цього періоду необхідно оцінити, чи знизився ризик захворювань, які були неминучі до того, як пацієнт досяг своєї ідеальної ваги.

Немає необхідності повторювати ін’єкції пацієнтам, які не мають проблем зі здоров’ям і яким вдалося схуднути на достатню кількість кілограмів. Однак таким пацієнтам рекомендується дотримуватися дієти і програми фізичних вправ.

Процедуру можна повторити через 6 місяців пацієнтам, які задоволені результатами, отриманими від ін’єкцій ботулотоксину в шлунок. Інтервал між ін’єкціями може бути збільшений, якщо пацієнт достатньо дотримується дієти, доклав максимум зусиль протягом попередніх 6 місяців і не скаржиться на прийом їжі протягом цього періоду.

Повторні ін’єкції ботокса шлунка в Туреччині не мають жодних недоліків. Процедуру можна повторювати 3 рази поспіль з інтервалом в 6 місяців.

Як довго ботокс діє на шлунок?

Після процедури ботокса шлунка в Туреччині пацієнти повністю відновлюються протягом 3 годин. Ефект від цієї процедури починається протягом 2-3 днів і триває протягом 4-6 місяців. Після застосування ботокса шлунка апетит знижується протягом 3 днів, а через 2 тижні починає з’являтися втрата ваги.

Очікувана і цільова втрата ваги становить від 5 до 10 кг. Оскільки середня тривалість дії ботокса становить від 4 до 6 місяців, перші 6 місяців після введення ботокса повинні бути ретельно оцінені для ефективного схуднення. Саме тому в цьому процесі слід приділяти велику увагу дієті та консультуватися з дієтологом.

ЯКІ ПЕРЕВАГИ ІН’ЄКЦІЙ БОТОКСА В ШЛУНОК?

Основними перевагами ін’єкцій ботокса шлунка в Туреччині є безопераційний характер процедури і негайне повернення до повсякденного життя. Ніяких перев’язок не потрібно, оскільки процедура не передбачає жодних розрізів або хірургічних швів. Процес відновлення відбувається швидше і комфортніше, ніж при інших процедурах схуднення.

Які можливі побічні ефекти від ін’єкції ботокса в шлунок?

Як і будь-яка медична операція, ботокс шлунка має певні побічні ефекти. Настільки, що будь-хто, хто розглядає можливість лікування ботоксом, не повинен проходити процедуру, якщо він страждає на м’язові захворювання або алергію на ботокс.

Крім того, перевірки, які будуть проведені відповідно до побажань лікаря-спеціаліста, також гарантують, що пацієнт придатний для отримання ботокса в шлунок. Ось деякі з можливих побічних ефектів ін’єкцій ботокса в шлунок:

1. Порушення серцевого ритму
  2. Утруднене дихання
  3. Серцевий напад
  4. Неврологічні ефекти
  5. Некроз шлунка
  6. Алергія на ботокс
  7. Ризик дозування

Хоча шлунковий ботокс виглядає як хірургічна процедура, насправді він є різновидом практики. Шлунковий ботокс, який можна застосувати всього за 15-20 хвилин, вводиться в різні частини шлунка. Він не має довготривалих наслідків. Його середня тривалість життя обмежена 6-7 місяцями, але його витривалість найбільша в перші кілька місяців, поступово зменшуючись в наступні місяці і завершуючи своє життя. Він зменшує скорочення м’язів шлунка і сповільнює травлення.

Скільки кілограмів можна втратити за допомогою ботокса живота?

Це ідеальний метод для людей, вага яких на 5-10 кг перевищує ідеальну, тобто які не страждають від ожиріння настільки, щоб піддаватися хірургічному втручанню. Ендоскопія може бути проведена людям у віці від 18 до 70 років, які не мають проблем зі здоров’ям. Ботокс не є альтернативою баріатричній хірургії в Туреччині.

Тому пацієнтам з індексом маси тіла понад 40 шлунковий ботокс не буде дуже корисним. У той же час, пацієнтам, які страждають на виразку або гастрит в шлунку, слід спочатку вилікувати ці проблеми, а потім переходити до ботоксу. Мало того, що ботокс шлунка, так ще й жоден метод не гарантує схуднення.

Тому не варто підходити до нього як до чудодійного засобу. Він дійсно має ефект зниження апетиту, але після ботокса ви харчуєтеся з високим вмістом вуглеводів, білків і фаст-фуду, і якщо ви продовжуєте жити без руху, ваші шанси на успіх низькі.

Після ін’єкції ботоксу час проходження їжі зі шлунку в кишечник може становити від 10 до 12 годин. Це також викликає дуже сильні відчуття протягом тривалого часу. Після введення ботокса в шлунок середньостатистична людина втрачає 15 кілограмів, а то й більше протягом перших кількох місяців.

Але тут важливу роль відіграє попередня вага та метаболізм людини. Наприклад, людина, яка важить 100 кілограмів при зрості 60 сантиметрів, і людина, яка важить 150 кілограмів при зрості 60 сантиметрів, можуть втрачати вагу з різною швидкістю або інтенсивністю. Зі збільшенням кількості пілотів зростає і вага, яку можна використовувати.

Ботокс не є препаратом, який починає проявляти свою дію одразу після введення. Ефект починає проявлятися через кілька днів після процедури і триває до 6 місяців. Причина, чому його дія є тимчасовою, пов’язана з природою ботокса. Незалежно від його призначення, дія препарату триває максимум 6 місяців, за цей час препарат поступово виводиться з організму і починає втрачати свою дію.

ДІЄТА ПІСЛЯ ІН’ЄКЦІЙ БОТОКСА В ШЛУНОК

Дотримання дієти має першорядне значення після ін’єкцій ботокса шлунка в Туреччині. Люди, які зробили ін’єкції ботулотоксину в шлунок, повинні пам’ятати, що процедура призначена для того, щоб полегшити дотримання дієти.

У цей період ви і ваш дієтолог сплануєте дієту з добре збалансованою кількістю вуглеводів, жирів і білків, яка буде адаптована до вашого способу життя, харчових звичок і смакових відчуттів і яка полегшить вам досягнення ваших цілей без почуття голоду.

Manuella

Мене звати Мануелла Фіорентіні. Я досвідчений фахівець з маркетингу в галузі медичного обладнання та фармацевтичної промисловості. Маючи понад 7 років досвіду, я працювала на творчих та стратегічних посадах, розробляючи маркетингові кампанії, запускаючи продукти та організовуючи міжнародні конференції.