Збільшення сідниць без імплантатів в Тунісі

збільшення сідниць без імплантатів ціна туніс 1
Написано Laura

Все, що потрібно знати про збільшення сідниць без імплантатів в Тунісі! Яка середня ціна в Тунісі? Наші поради для успішної операції в Тунісі.

NaykrashchaKlinika.com інформує прозбільшення сідниць без імплантатів в Тунісі та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Даний контент призначений виключно для ознайомлення і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна на збільшення сідниць без імплантів в Тунісі

Середня вартість збільшення сідниць без імплантатів в Тунісі становить 2 500 євро. Залежно від ваших потреб ціна може варіюватися від €2 300 до €2 700.

ПроцедураЦіна Туніс
Збільшення сідниць без імплантатів2500 €

Що таке збільшення сідниць без імплантатів?

Багато жінок асоціюють жіночу красу із зовнішнім виглядом сідниць. Саме тому збільшення сідниць без імплантатів є однією з найбільш затребуваних процедур у пластичних хірургів.

У минулому багато жінок не замислювалися над тим, як маленькі сідниці можуть вплинути на їхню впевненість у собі та жіночу ідентичність. В останні роки форма і повнота сідниць опинилися під посиленою увагою через їх важливість у популярній культурі. Незалежно від того, чи причиною є старіння, генетика або фактори навколишнього середовища, люди часто незадоволені зовнішнім виглядом своїх сідниць.

Однак деякі пацієнти можуть відчувати себе некомфортно з думкою про імплантати. На щастя, доктор Чіу пропонує своїм пацієнтам бразильську підтяжку сідниць, яка передбачає перенесення жиру з іншої ділянки тіла для підтяжки та надання форми сідницям.

ЩО ТАКЕ ПЕРЕСАДКА ЖИРУ?

Коли процес старіння або значні зміни ваги починають впливати на сідниці, шкіра навколо цієї ділянки часто втрачає форму та об’єм. Це також може призвести до постійного обвисання і неприємного зовнішнього вигляду.

Жирова пластика, або пересадка жиру, – це хірургічний метод, який поєднує дві медичні процедури в одну для покращення певних ділянок тіла. Під час трансплантації жиру використовується ліпосакція для видалення жирової тканини з інших ділянок тіла, таких як стегна, живіт, спина і руки. Після видалення жиру його очищають і вводять у певні ділянки тіла, наприклад, у сідниці, щоб створити природні, привабливі поліпшення, які допоможуть вам виглядати і відчувати себе чудово.

ПРОЦЕДУРА ТА ПЕРЕВАГИ

Жир вводиться в тканину за допомогою віялоподібної, багатошарової техніки, щоб збільшити і змінити форму сідниць. Пересадка жиру не тільки видаляє небажані жирові відкладення, але й дає пацієнтам природний, більш виражений результат, на який вони так довго чекали.

Оскільки бразильська підтяжка сідниць є амбулаторною процедурою, пацієнти зможуть піти додому в той же день після операції, без тривалого періоду відновлення. Протягом наступних тижнів необхідно постійно носити компресійну білизну, щоб зменшити набряк і підтримати новий контур.

Laura

Мене звуть Лаура. Я працюю медичним і науковим письменником з 2004 року. Завдяки більш ніж 15-річному досвіду роботи в цій галузі я маю великий досвід написання, перекладу та редагування широкого спектру документів, включаючи наукові та медичні дослідницькі статті, а також матеріали конференцій.