Збільшення сідниць в Тунісі

збільшення сідниць 1
Написано Maria

Все, що потрібно знати про збільшення сідниць в Тунісі! Яка середня ціна в Тунісі? Наші поради для успішного збільшення сідниць в Туніс.

NaykrashchaKlinika.com інформує прозбільшення сідниць в Тунісі та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Даний контент призначений виключно для ознайомлення і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна на збільшення сідниць в Тунісі

У Тунісі середня вартість збільшення сідниць з імплантами становить 2 800 євро, без імплантатів – 2 500 євро. Процедура проводиться під загальним наркозом і триває 3-4 години. Тривалість перебування в клініці – 7 днів, перебування в стаціонарі – 1 ніч. У вартість входить анестезія, операція, медикаменти та компресійна білизна. Остаточний результат видно протягом 4 місяців.

ПроцедураЦіна Туніс
Збільшення сідниць за допомогою імплантатів2800 €
Збільшення сідниць без імплантатів2500 €

Збільшення сідниць в Тунісі ще ніколи не було таким успішним, і пацієнти з усього світу більше не соромляться приїжджати. Причини цього? З одного боку, дуже приваблива вартість , а з іншого – все більша кількість досвідчених хірургів та ультрасучасних медичних закладів.

Що таке збільшення сідниць?

Пластика сідниць – це процедура, яка, як правило, складається з:

• Збільшення об’єму сідниць;
  • Покращення зовнішнього вигляду сідниць;
  • Підтягнути сідниці, які є трохи обвислими та в’ялими.

Основними причинами цього, як правило, є занадто плоскі сідниці, або сідниці, які трохи провисли або обвисли, особливо в результаті швидкої втрати ваги.

Які типи імплантатів використовуються?

Існує 2 типи операцій:

Пересадка жиру (також відома як бразильська підтяжка сідниць – BLL).

Це означає, що жир береться з іншої частини тіла, а потім пересаджується в сідниці. Перевага цього методу полягає в тому, що він на 100% натуральний. По суті, він полягає у введенні власного жиру, без використання чужорідного тіла. Це дозволяє уникнути будь-якого ризику відторгнення або алергічної реакції.

Шляхом введення силіконових сідничних імплантатів.

Виготовлені з дуже гнучкого матеріалу і розміщені за м’язами, ці імплантати мають перевагу в тому, що виглядають максимально природно. Слід також зазначити, що гель, який оточує імплантати, є надстійким, що запобігає будь-якій формі витоку силікону всередину тіла.

Хто може зробити операцію зі збільшення сідниць в Тунісі?

Будь-хто може встановити сідничні імплантати, якщо пацієнт має гарне здоров’я.

Однак, коли мова йде про пересадку жиру, пацієнт повинен мати достатній об’єм жи рової тканини для забору жиру. Якщо це не так, занадто худим людям доведеться вдатися до силіконових імплантатів.

В обох випадках важливо обговорити ситуацію з хірургом, який проводить операцію. Найкраще рішення буде залежати від бажаних результатів.

Як проходить операція і яких запобіжних заходів слід вжити?

Перед важливим днем важливо добре підготуватися і повністю усвідомити, що буде відбуватися.

Перед операцією

Як і перед будь-якою процедурою косметичної хірургії, організовується первинна консультація з хірургом. Це дозволяє пацієнту розповісти пластичному хірургу про свої потреби, і вони разом складають план дій.

Після кількох запитань пластичний хірург зможе вказати на можливі рішення. Він також зможе заспокоїти пацієнта щодо того, як буде проходити операція. Це важливий момент, який не можна випускати з уваги.

Будь-яка пластична операція пов’язана з певними потенційними ускладненнями, такими як інфекція, кровотеча, синці, надмірний набряк або просто незадовільний результат. Хоча це трапляється рідко, пластичний хірург зобов’язаний вказати на всі можливі ризики перед операцією.

Запобіжні заходи: зазвичай пацієнтів просять кинути палити за місяць до операції і припинити прийом будь-яких протизапальних або антикоагулянтних препаратів за 10 днів до неї. Однак, вся інформація надається під час передопераційної консультації.

Під час операції

У день операції пацієнтам пропонується відправитися в обраний ними туніський медичний центр для проходження процедури.

У випадку з пересадкою жиру

Операція зазвичай проводиться під загальним нарко зом і триває від однієї до трьох годин. Жир видаляється зі стегон і сідничних сумок. Потім його центрифугують, після чого рівномірно розподіляють по верхній частині сідниць.

Це малоінвазивна процедура, яка залишає дуже тонкі шрами.

Нарешті, пацієнт залишається на ніч у лікарні, але іноді операція проводиться амбулаторно, тобто пацієнта виписують через кілька годин.

Результати: сідниці стають більш пружними і мають кращу форму, а результати починають проявлятися між 3 і 6 місяцями після операції. Підраховано, що після операції сідниці зменшуються приблизно на 30%, оскільки об’єм жиру зменшується природним шляхом. В результаті може знадобитися друга операція, щоб зробити трансплантат постійним.

У випадку з сідничними імплантатами

Тут також операція часто проводиться під загальним наркозом. Опинившись в операційній, хірург вводить силіконовий імплантат за м’яз, через дуже тонкий розріз у сідничній складці. Потім протез розміщується між тканинами великого сідничного м’яза. Операція триває від 1 до 3 годин і вимагає нічного перебування в стаціонарі.

Результат: сідниці набувають остаточної форми через 3 місяці, коли спадає набряк. Що стосується шраму, то для того, щоб він набув остаточного вигляду, потрібно близько 12 місяців, тому вам доведеться набратися терпіння. Нарешті, сідничний імплантат може прослужити до 20 років, але необхідний регулярний моніторинг. Розриви трапляються рідко, але важливо стежити за ними.

Після

• Біль часто помірний, але іноді може бути трохи сильнішим, і в цьому випадку призначаються відповідні ліки в домашніх умовах. Знеболюючі також дають пацієнтові під час госпіталізації;
  • Бажано уникати сидіння протягом 8 днів після операції зі збільшення сідниць;
  • Пацієнти можуть відновити фізичну активність тільки через 6 тижнів;
  • Обов’язковим є носіння підтримуючих панчіх, згідно з інструкціями медперсоналу;
  • Пацієнт може повернутися до роботи через 2-4 тижні після операції;
  • Набряк буде поступово зменшуватися, поки не досягне остаточної форми через кілька місяців.

Скільки коштує операція зі збільшення сідниць в Тунісі?

Вартість операції зі збільшення сідниць в Тунісі становить 2 500 євро. Вона варіюється в залежності від використовуваного методу, медичного закладу та пластичного хірурга, який проводить операцію. У будь-якому випадку, вартість косметичної операції оцінюється в 2-3 рази нижче, ніж в Європі.

Туніс швидко став улюбленим місцем для естетичного туризму. Збільшення сідниць в Тунісі – одна з найпопулярніших процедур. Особливо серед пацієнтів, які бажають зробити операцію в європейській країні.

Маєте проблеми з вибором відповідної клініки за найкращою ціною? Наш координатор безкоштовно допоможе вам зробити вашу операцію в Тунісі успішною. Зверніться до нас за безкоштовною пропозицією.

Maria

Мене звати Марія. Я маю понад 10 років досвіду роботи менеджером з маркетингу в медичній галузі. Я успішно вивела на ринок кілька продуктів, включаючи медичні вироби, і маю велику пристрасть до продажів і маркетингу.