Ціна збільшення сідниць в Дубаї

Збільшення сідниць ціна 1
Написано Erika

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію прозбільшення сідниць в Дубаї та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Даний контент надається виключно в ознайомлювальних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна на збільшення сідниць в Дубаї

Середня вартість збільшення сідниць в Дубаї становить 3 000 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від €2,700 до €3,300.

ПроцедураЦіна Дубай
Збільшення сідниць3000 €

Що таке збільшення сідниць?

Операція зі збільшення сідниць, також відома як бразильська підтяжка сідниць, стає все більш популярною процедурою в Дубаї. Не всім пощастило мати стрункі сідниці, а оскільки вигини стають все більш бажаними, це може мати значний вплив на вашу загальну впевненість у собі і на те, як ви себе почуваєте.

Дубай сьогодні визнаний одним з провідних світових центрів косметичної хірургії. Якщо ви розглядаєте цю процедуру, ми можемо гарантувати вам відмінний рівень догляду як до, так і після операції.

Є багато причин, чому жінки обирають бразильську підтяжку сідниць. До них відносяться

• Досягнення округлої, стрункої форми сідниць
  • Покращити загальну форму тіла
  • Покращити зовнішній вигляд одягу
  • Відновлення тонусу та молодості
  • Відновлення та підвищення самооцінки
  • Для негайного і стійкого результату
  • Знайти швидке і практично безболісне хірургічне рішення

Процедура передбачає перенесення жиру з інших ділянок тіла за допомогою процедури, яка називається тумесцентна ліпосакція. Ця процедура безболісна, тому ви не відчуєте, що відбувається. Оскільки використовуються лише найчистіші жирові клітини, результати є природними і негайними.

Що очікувати на консультації

Хірург запитає вас, яких результатів ви хочете досягти, і проведе перевірку стану вашого здоров’я. Він також запитає вас про стан вашого здоров’я та здоров’я членів вашої родини, щоб переконатися, що процедура безпечна. Однак, оскільки операція проводиться під загальною анестезією, не повинно виникнути жодних серйозних проблем. У вас буде можливість задати питання і обговорити будь-які проблеми або побоювання щодо процедури, а хірург детально пояснить операцію, щоб ви знали, що буде відбуватися в день операції.

Що очікувати в день операції

Бразильська підтяжка сідниць в Дубаї вимагає загальної анестезії, після якої ви будете почувати себе добре. Ви завжди можете взяти з собою друга або члена сім’ї в день операції, але це не обов’язково.

Процедура проходить у два етапи:

Спочатку забирається жир з обраних ділянок тіла. Розбавлений анестетик, що містить адреналін і лідокаїн, вводиться безпосередньо в ділянку, викликаючи її набряк, що полегшує вилучення жирових клітин. Робиться невеликий надріз, і жир виводиться через тонку трубку, після чого він витягується за допомогою шприца або хірургічного аспіратора. Використовуються тільки найчистіші жирові клітини.

Після того, як жирові клітини будуть вилучені, вони будуть перенесені в сідниці в невеликих локальних кількостях.

Чого очікувати після операції

Результати бразильської підтяжки сідниць негайні, тому ви зможете побачити різницю відразу. Однак для повного ефекту знадобиться деякий час, оскільки жир розсмоктується, тому може пройти тиждень або два, перш ніж ви зможете по-справжньому оцінити свою нову попу.

Сама процедура безболісна, але протягом кількох днів після операції можуть з’явитися локальні синці та набряки. Ми рекомендуємо вам залишатися в ліжку протягом доби і носити компресійну білизну відразу після операції, але вже через день-два ви зможете повернутися до звичного способу життя.

Erika

Мене звати Еріка. Після більш ніж 10 років проведення медичних досліджень я вирішила присвятити себе науковій та медичній літературі з 2018 року. Я набула досвіду в різних галузях, таких як косметична, стоматологічна, баріатрична та офтальмологічна хірургія. Цей новий напрямок дозволяє мені ділитися своїми знаннями.