Зменшення грудей в Тунісі

зменшення грудей туніс 1
Написано Erika

Зосередьтеся на зменшенні грудей в Тунісі! Яка середня ціна в Тунісі? Наші поради щодо успішного зменшення грудей в Тунісі.

NaykrashchaKlinika.com інформує про зменшення грудей в Тунісі та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна зменшення грудей в Туніс

Середня вартість зменшення грудей в Тунісі становить 2100 євро. Процедура проводиться під загальним наркозом і триває 4 години. Тривалість перебування – 7 днів, перебування в лікарні – 1 ніч. У вартість входить анестезія, операція та медикаменти. Остаточний результат видно протягом 4 місяців.

ПроцедураЦіна Туніс
Зменшення грудей2400 €

Для жінок, які страждають від великих грудей, зменшення грудей в Тунісі може стати справжнім полегшенням. Туніс став дуже популярним напрямком, і багато жінок щороку здійснюють цю поїздку. Причини цього? Дуже приваблива ціна.

Що таке зменшення грудей?

Зменшення грудей – це косметична хірургічна операція, яка полягає в полегшенні занадто важких грудей шляхом усунення певних надлишкових тканин і жиру. Метою є відновлення більш комфортного розміру та ваги, що гармонійно поєднується з рештою тіла.

Дивіться також: Зменшення грудей в Тунісі

Хто і чому може пройти процедуру зменшення грудей в Тунісі?

Занадто об’ємні груди часто спричиняють різноманітні проблеми, а іноді можуть стати причиною естетичних комплексів або навіть втрати впевненості в собі.

Ось найпоширеніші причини:

• Біль у спині – найпоширеніша причина для консультації. Окрім болю в спині, пацієнти часто страждають від хронічного болю в шиї або плечах;
  • З часом груди обвисають, що може призвести до серйозних комплексів і дискомфорту;
  • Деякі жінки не сприймають свої великі груди та інтерес, який вони можуть викликати;
  • Дискомфорт під час певних повсякденних дій, таких як заняття спортом. Так само іноді буває складно одягатися і знаходити відповідний одяг або білизну.

Протипоказання

Всі жінки, які страждають від надмірно великих грудей, можуть звернутися за зменшенням грудей в Тунісі. Однак є кілька протипоказань:

Вам повинно бути не менше 18 років

Ми рекомендуємо почекати, поки вам не виповниться18 років, коли ваші груди повністю сформуються.

Відсутність патологій молочних залоз

Перед будь-яким хірургічним втручанням необхідно зробити мамографію, щоб виключити будь-яку патологію або протипоказання, наприклад, рак молочної залози або пухлину.

Ожиріння

Жінці з ІМТ (індексом маси тіла) понад 35 слід схуднути перед зменшенням грудей, оскільки ожиріння значно підвищує ризик ускладнень.

Куріння

Нарешті, якщо пацієнтка багато палить, вона піддається набагато більшому ризику ускладнень і проблем з рубцюванням. Їй потрібно буде кинути палити за кілька тижнів до і після операції.

Перед операцією зі зменшення грудей в Тунісі

Запобіжні заходи

Пацієнтку просять кинути палити і припинити прийом антикоагулянтів або протизапальних засобів перед операцією по зменшенню грудей.

Перша консультація

Первинна консультація проводиться з пластичним хірургом. Хірург обговорить очікування пацієнтки, рекомендації, потенційні ризики, протипоказання та графік операції.

Під час операції

У день операції пацієнтку запрошують до обраного нею медичного центру в Тунісі, де перед входом в операційну її зустрічає медперсонал.

Як проводиться операція по зменшенню грудей в Тунісі?

Перш за все, існує 3 типи операцій, залежно від розміру грудей:

• Для маленьких грудей пластичний хірург зробить дуже тонкий і простий розріз навколо ареоли;
  • Для грудей середнього розміру може знадобитися два розрізи. Один навколо ареоли, а другий між соском і нижньою частиною грудей;
  • Для великих грудей в цьому випадку роблять 3 розрізи, у вигляді перевернутої букви Т, тобто один під грудьми, один вертикальний і один навколо ареоли.

Потім з нижньої частини грудей видаляються надлишки тканин і жиру, і пластичний хірург змінює її форму длядосягнення гармонійного, естетичного результату. Зменшення грудей може також супроводжуватися ліпосакцією або підтяжкою грудей, якщо це необхідно.

У всіх випадках операція проводиться під загальним нарко зом, як правило, амбулаторно. Однак іноді необхідна нічна госпіталізація. Сама операція зазвичай займає від 2 до 5 годин, залежно від розміру грудей і використовуваної процедури.

Ризики та ускладнення зменшення грудей в Тунісі

Хоча ризики і ускладнення, пов’язані зі зменшенням грудей, зустрічаються рідко, важливо про них згадати. Вони можуть включати уповільнене загоєння, появу гематоми, що супроводжується набряком, асиметрію грудей, утворення кісти або зниження чутливості соска. Чутливість повертається до норми в більшості випадків між 6 і 18 місяцями після операції.