Грудні імплантати в Тунісі

грудний імплантат туніс 1
Написано Émilie

Все, що потрібно знати про імплантацію грудей в Тунісі! Яка середня ціна в Тунісі? Наші поради для успішної імплантації грудей в Тунісі.

NaykrashchaKlinika.com інформує про імплантацію грудей в Тунісі та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна імплантації грудей в Тунісі

Середня вартість імплантату грудей в Тунісі становить 2 000 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від 1800 до 2200 євро. Видалення грудних імплантатів може коштувати понад 1300 євро, не враховуючи інших витрат, пов’язаних з операцією. Тривалість операції становить 7 днів, а перебування в лікарні – 1 ніч. У вартість входить анестезія, операція та медикаменти. Остаточний результат видно протягом 3 місяців.

ПроцедураЦіна Туніс
Імплантація грудей2000 €

Що таке грудний імплантат?

Ви розглядаєте можливість операції зі збільшення грудей в Тунісі? Більшість пацієнтів відразу починають думати про розмір, не враховуючи інші фактори, необхідні для досягнення бажаних результатів в рамках вашого бюджету. Середня вартість грудних імплантатів може варіюватися в залежності від типу імплантату, переваг щодо місця розрізу та розміщення, серед інших факторів.

Грудні імплантати в Тунісі доступні у вигляді силіконового гелю або фізіологічного розчину. Хоча оболонка імплантату залишається однаковою, ці два наповнювачі пропонують різні варіанти з точки зору розміру та відчуття, що може мати значний вплив на ціну грудних імплантатів.

Вартість грудних імплантатів

Швидкий пошук в Інтернеті легко виявить середню вартість грудних імплантатів, яка може ввести в оману; ця статистика рідко включає витрати, пов’язані з операцією, такі як анестезія, обладнання та гонорари хірургам.

Перш ніж подумки відправитися за новим бікіні або створити нову дошку Pinterest, врахуйте наступні фактори, які можуть вплинути на ціну грудних імплантатів в Тунісі:

Коливання цін на грудні імплантати в Тунісі

• Географічне розташування – ціни варіюються в залежності від того, в якій точці світу ви знаходитесь. Ми повернемося до цього питання більш детально трохи пізніше ..
  • Гонорархірурга – не тільки те, де знаходиться ваш хірург, але і те, хто він або вона, визначає його або її гонорар.
  • Гонорариопераційних – у клінік, як і у хірургів, є різні тарифи, які частково визначаються місцем розташування та репутацією.
  • Витратні матеріалитип обраного вами імплантату, канюлі, лазерні волокна та інші матеріали, необхідні для проведення процедури.
  • Анестезія, ліки..
  • Подальші візити до лікаря

Додаткові витрати на грудні імплантати

Як довго ви можете залишатися поза домом? Ваш туніський хірург може дати вам загальне уявлення про стандартний час відновлення для пацієнтів зі збільшенням грудей в Тунісі, але кожна людина індивідуальна. Рекомендується не подорожувати принаймні місяць після операції.

Майте план на випадок пізнього ускладнення і домовтеся про подальше спостереження після повернення додому. В ідеалі, ви можете домовитися про поїздку з вашим хірургом для подальшого спостереження. Перед операцією запишіться на прийом до місцевого хірурга, щоб проконтролювати стан ваших грудних імплантатів.

Подорож для збільшення грудей має ряд переваг і недоліків. За умови належного дослідження та підготовки пацієнтка може максимізувати переваги та мінімізувати ризики.

Кожен хірург відрізняється від інших, тому важливо обрати того, хто підходить саме вам. Якщо вас цікавить питання “скільки коштує збільшення грудей?”, пам’ятайте, що ціна залежить від хірурга, обладнання, доступного в обраній вами клініці, географічного розташування та витрат, пов’язаних з операцією з імплантації грудей.

Багато хірургів пропонують фінансування імплантації грудей, в той час як інші починають з доступних варіантів збільшення грудей. Розглядаючи косметичну процедуру, ви повинні залишатися в межах цінового діапазону, який вас влаштовує. Поговоріть зі своїм координатором з хірургії про ціни та варіанти фінансування перед первинною консультацією.

Вартість ревізії грудних імплантатів

Без попередньої консультації може бути складно розрахувати вартість видалення та заміни грудних імплантатів. Кожен пацієнт і кожна ситуація різні.

Деякі пацієнтки можуть вибрати видалення і заміну грудних імплантатів, в той час як інші йдуть відразу до видалення грудних імплантатів і уникають заміни.

В середньому, термін служби грудного імплантату становить від 10 до 25 років, якщо не відбувається розриву або зміни об’єму з часом. Хірурги рекомендують жінкам з силіконовими імплантатами робити МРТ кожні два роки для перевірки на наявність протікання.

Вартість видалення грудного імплантату

Рішення видалити грудні імплантати в певний момент означає додаткові витрати. Якщо ваші імплантати відносно нові, зазвичай п’ять років або менше, і немає дефляції, кальцифікації або контрактури, грудні імплантати можна легко видалити.

Перш ніж вирішити, яка процедура видалення грудних імплантатів найкраще підходить для вас, ваш лікар попросить вас зробити УЗД грудей або МРТ, щоб визначити стан ваших імплантатів. Видалення грудних імплантатів може коштувати понад 1300 євро, не враховуючи інших витрат, пов’язаних з операцією.

Вартість відновлення після збільшення грудей

Витрати на відновлення можуть варіюватися від пацієнта до пацієнта. Пам’ятайте, що ваше одужання значною мірою залежить від вашої здатності дотримуватися інструкцій хірурга. Важливо, щоб ви обрали хірурга з особливим підходом і необхідним рівнем досвіду, щоб ви могли насолоджуватися якісною процедурою і приємним відновленням після збільшення грудей.

Ваш бюджет на відновлення після збільшення грудей може включати в себе

• Відпустката інші зобов’язання – Більшість людей беруть тиждень відпустки для відновлення. Якщо у вас немає оплачуваної відпустки, вам також потрібно врахувати ці витрати. На щастя, більшість пацієнтів повертаються до роботи протягом трьох-п’яти днів. Якщо у вас є діти, ви також можете включити витрати на догляд за ними.
  • Витрати назнеболюючі – після операції більшість пацієнтів відчувають від легкого до сильного болю. Деякі пацієнти взагалі не приймають знеболюючих, а інші обирають різні типи знеболюючих відповідно до призначення хірурга. Наркотичні препарати не рекомендуються, оскільки вони можуть викликати залежність. Приготуйтеся витратити 25-35 євро на неопіоїдні знеболюючі, які не є антикоагулянтами.
  • Тип процедури, яку ви обираєте – кожна процедура збільшення грудей і імплантат відрізняються, як і витрати на відновлення. Наприклад, традиційне збільшення грудей передбачає більший час простою, що може бути дорожчим.
  • Підтримуючий бюстгальтер – не варто забувати про вартість хірургічних або компресійних бюстгальтерів, оскільки їх потрібно носити близько двох тижнів після операції, щоб мінімізувати набряки. Приблизний кошторис – 25-35 євро.
  • Найняти доглядальницю – найкращими доглядальниками є члени сім’ї, чоловік/дружина або друг, оскільки вони заслуговують на довіру і нічого не коштують. Однак іноді ця система підтримки недоступна, і вам потрібно найняти доглядальницю, незалежно від того, чи порекомендував її ваш хірург, чи ви знайшли її в результаті власних досліджень. Якщо ви плануєте найняти доглядальницю, ви повинні включити ці витрати у свій бюджет.
  • Витрати на контрольні огляди – Пацієнти повинні відвідувати контрольні огляди, щоб забезпечити задовільне одужання.
  • Медичний масаж – часто зустрічається ускладнення після операції з імплантації грудних імплантатів – капсулярна контрактура, якої можна легко уникнути за допомогою масажної терапії. Ви також повинні взяти до уваги ці витрати.
  • Транспортні витрати і проживання – якщо ви приїжджаєте з іншого штату, вам потрібно подумати про транспортні витрати, поки ви перебуваєте в цьому районі, в залежності від ваших уподобань щодо проживання.

Маєте проблеми з вибором правильної клініки за найкращою ціною? Наш координатор безкоштовно допоможе вам зробити вашу операцію в Тунісі успішною. Зверніться до нас за безкоштовною пропозицією.

Émilie

Мене звуть Емілі Жерве, я живу в Стамбулі, Туреччина. Я медична письменниця з широкими науковими знаннями та понад 15-річним досвідом роботи в галузі дослідження раку та молекулярної біології. Маю досвід організації конгресів та управління проектами. Я вмію передавати складні медичні та наукові концепції різним аудиторіям за допомогою різноманітних засобів масової інформації, включаючи цей сайт як дошку для написання моїх статей.