Трансплантація кісткового мозку в Туреччині

Ви розглядаєте можливість пересадки кісткового мозку в Туреччині? Дізнайтеся все про трансплантацію кісткового мозку в Стамбулі: процедура, вартість, відновлення. Отримайте безкоштовну пропозицію для успішного лікування в Стамбулі.

NaykrashchaKlinika.com надає інформацію про пересадку кісткового мозку в Туреччині і допомагає записатися на операцію до кваліфікованих турецьких хірургів. Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не призначена для заміни консультації медичного працівника.

Скільки коштує пересадка кісткового мозку в Туреччині?

Аутологічна трансплантація кісткового мозку коштує дешевше, ніж алогенна трансплантація, яка вимагає пошуку донора і більшої кількості аналізів.

Ось чому, в залежності від типу необхідної трансплантації кісткового мозку, вартість цього лікування варіюється від 25 000 до 65 000 євро . Крім Індії, Туреччина є найдешевшою європейською країною для трансплантації кісткового мозку, яка коштує до трьох разів дешевше, ніж в Європі.

Трансплантація кісткового мозку в ТуреччиніВід 25 000 євро

Вступ

Трансплантація кісткового мозку є життєво важливою медичною процедурою для багатьох пацієнтів, які страждають від серйозних захворювань, таких як лейкемія (рак крові), інші види раку або певні спадкові захворювання.

Коли інші методи лікування не принесли очікуваного результату, трансплантація кісткового мозку ( ТКМ) іноді є єдиним шансом на порятунок пацієнта.

Ця процедура, метою якої є заміна власних стовбурових клітин пацієнта, можливо, стовбуровими клітинами здорового донора, охоплює понад 50 000 пацієнтів на рік у всьому світі, в тому числі 32 000 в Європі.

Оснащена найкращими доступними технологіями трансплантації, Туреччина приймає пацієнтів з усього світу, пропонуючи їм додаткову надію на одужання під час медичної поїздки.

Що таке трансплантація кісткового мозку?

Кістковий мозок – це м’яка, губчаста речовина, розташована всередині кісток. Розрізняють білий і червоний кістковий мозок.

Червоний кістковий мозок, що складається з гемопоетичних стовбурових клітин, виробляє різні клітини крові, необхідні для нормального функціонування організму (лейкоцити, еритроцити, тромбоцити).

Коли кістковий мозок не функціонує належним чином через такі захворювання, як лейкемія або апластична анемія, може знадобитися трансплантація кісткового моз ку (або трансплантація стовбурових клітин, або трансплантація гемопоетичних клітин).

Процес замінює хворий або пошкоджений кі стковий мозок здоровими клітинами самого пацієнта, від сумісного здорового донора або навіть з пуповини.

Мета цієї процедури – відновити нормальне вироблення клітин крові та зміцнити імунну систему пацієнта.

При яких захворюваннях потрібна пересадка кісткового мозку?

Трансплантація кісткового мозку призначена для пацієнтів, які страждають на серйозні захворювання системи крові та деякі види раку. Вона доступна для чоловіків, жінок і дітей.

Ось основні захворювання , при яких може знадобитися пересадка кісткового мозку:

• Лейкоз (лімфобластний, мієлоїдний);
  • Лімфома
  • Множинна мієлома;
  • Мієлодиспластичні синдроми (МДС) та мієлопроліферативні розлади (МР);
  • Тяжка анемія (апластична, кальцієва, Фанконі);
  • Таласемія;
  • Імунодефіцити.

Трансплантація також може бути використана для відтворення клітин, які були серйозно пошкоджені після важкого лікування, такого як хіміотерапія або променева терапія, або для лікування іншого захворювання (рак молочної залози, розсіяний склероз і т.д.)

Які види трансплантації кісткового мозку проводяться в Туреччині?

Турецькі установи, що спеціалізуються на пересадці кісткового мозку, як і їхні європейські колеги, обладнані для проведення всіх існуючих видів трансплантації.

Аутологічна трансплантація кісткового мозку

При аутологічній трансплантації кісткового мозку, або аутотрансплантації, пацієнтам пересаджують власні здорові стовбурові клітини. Зазвичай їх збирають перед інтенсивним протираковим лікуванням, а потім вводять повторно, щоб відновити імунну систему і вироблення тромбоцитів.

Алогенна трансплантація кісткового мозку

Алогенна трансплантація кісткового мозку передбачає пересадку стовбурових клітин від сумісного донора пацієнту. Ця процедура використовується для заміни дефектного або хворого кісткового мозку пацієнта здоровими стовбуровими клітинами з метою відновлення його нормальної функції.

Існують різні види алогенної трансплантації кісткового мозку залежно від того, звідки походить донор :

• донором є повністю сумісний близький родич (найчастіше брат або сестра). Якщо донором є близнюк пацієнта, це називається сингенною (ізогенною) трансплантацією. Як згадувалося вище, стовбурові клітини можуть також походити з пуповини;
  • донор є близьким родичем, але тканинна антигенна сумісність не є повною (50%). Ця так звана гапло-ідентична трансплантація вимагає додаткових технічних ресурсів;
  • донор не має родинних зв’язків, але повністю сумісний;

Як проводиться пересадка кісткового мозку в Туреччині?

Процедура пересадки кісткового мозку відрізняється в залежності від типу трансплантації.

Процедура аутологічної пересадки кісткового мозку в Туреччині

Спочатку стовбурові клітини пацієнта безпечно збираються або хірургічним шляхом з стегнової кістки (під загальним наркозом), або за допомогою простого аналізу крові (периферичної крові) після медикаментозної стимуляції.

Морфологи виділяють стовбурові клітини, які потім очищають і заморожують.

Коли пацієнт завершує інтенсивне лікування (хіміотерапію або променеву терапію), здорові клітини вводять повторно. Трансплантат зазвичай вводять під час операції або безпосередньо в кістковий мозок за допомогою катетера (тонкої гнучкої трубки), або шляхом інфузії у вену.

Процедура алогенної пересадки кісткового мозку в Туреччині

Перед отриманням трансплантата пацієнта готують, щоб підвищити шанси на успіх. Призначається курс хіміотерапії, тривалість якого залежить від джерела стовбурових клітин (від 6 до 9 днів). Його мета – знищити ракові клітини, що залишилися в кістковому мозку, щоб їх могли замінити здорові клітини.

Як тільки хіміотерапія закінчується, тобто на наступний день, трансплантація кісткового мозку здійснюється через вену, так само, як і переливання крові, повільно і під наглядом лікаря.

У всіх випадках пацієнт перебуває під ретельним наглядом протягом 24 годин після трансплантації.

Які ризики пов’язані з пересадкою кісткового мозку?

Найпоширенішим ускладненням після пересадки кісткового мозку є від торгнення, і це стосується алогенних трансплантатів. Щоб обмежити ризик відторгнення, пацієнту призначають імуносупресивне лікування. Це препарати, спеціально розроблені для запобігання імунної відповіді організму на чужорідні клітини.

Як і при будь-якій медичній процедурі, враховується ризик інфікування . Щоб уникнути будь-яких можливих ускладнень, пацієнт залишається ізольованим у стерильній пала ті і отримує медичне лікування та догляд, необхідні для їх запобігання та лікування.

Чому варто обрати Туреччину для пересадки кісткового мозку?

Туреччина, і зокрема Стамбул, місто з безліччю медичних установ, розташоване біля неминучого Босфору, стає все більш популярним напрямком для медичного туризму. І на це є вагомі причини!

За останні кілька десятиліть Туреччина зарекомендувала себе як європейський лідер з успішної трансплантації кісткового мозку. У всьому світі вона конкурує зі Сполученими Штатами, Німеччиною та Ізраїлем.

У Туреччині практикують багато всесвітньо відомих гематологів. Вони мають солідний досвід в онкогематології, деякі з них практикують понад 30 років.

Турецькі лікарні відповідають суворим стандартам сучасної медицини, про що свідчить той факт, що вони отримали численні міжнародні акредитації. Турецькі центри трансплантації стовбурових клітин сертифіковані EBMT (Європейською групою з трансплантації крові та кісткового мозку).

Крім того, вартість лікування в Туреччині значно нижча, ніж у багатьох європейських країнах, часто на 50%, що робить його більш доступним без шкоди для якості.

Відомі своїм індивідуальним і уважним підходом до іноземних пацієнтів, клініки і лікарні Стамбула та інших турецьких міст пропонують комплексні програми підтримки.

Як довго я повинен залишатися в Туреччині після трансплантації кісткового мозку?

У разі аутологічної трансплантації кісткового мозку перебування в Туреччині становить близько 70 днів. Після госпіталізації, яка зазвичай триває 45 днів, слідує амбулаторне медичне спостереження. Це вимагає від пацієнта перебування в Туреччині ще протягом трьох тижнів.

У разі алогенної трансплантації кісткового мозку (від нерідного донора) загальна тривалість перебування становить 120 днів, включаючи два місяці в лікарні.

Як вибрати кращу лікарню для пересадки кісткового мозку в Туреччині?

Щоб вибратинайбільш підходящу лікарню для лікування з пересадки кісткового мозку, необхідно з’ясувати ряд моментів:

• Типи трансплантації кісткового мозку , що виконуються;
  • Вікові обмеження пацієнта, якщо такі є; деякі центри трансплантації кісткового мозку не приймають пацієнтів молодше 16 років;
  • Досвід лікаря (лікарів);
  • Вартість всього лікування, включаючи пошук донора, в тому числі і трансплантацію.

Часті запитання

Який час відновлення після пересадки кісткового мозку в Туреччині?

Загалом, час відновлення після трансплантації кісткового мозку становить 2 місяці. Новий кістковий мозок починає виробляти клітини крові приблизно через 20 днів після процедури, але може знадобитися від 6 до 12 місяців, щоб вони повернулися до нормального рівня.

Який відсоток успішності трансплантації кісткового мозку в Туреччині?

За словами професора Бетюля Тавіля з лікарні в Стамбулі, ефективність трансплантації кісткового мозку в Туреччині становить 90%. Постійно зростаюча кількість трансплантацій кісткового мозку в Туреччині свідчить про те, що турецькі установи надають безпечні та здорові трансплантації.

Які побічні ефекти трансплантації кісткового мозку?

Трансплантація кісткового мозку може викликати побічні ефекти, такі як головний біль, нудота, блювота, біль, анемія, низький кров’яний тиск, задишка, лихоманка і навіть інфекції. Більш серйозними можуть бути кровотеча або хвороба “трансплантат проти хазяїна”.

Як довго триває процедура трансплантації кісткового мозку?

через 12-36 годин після забору трансплантата у донора його вводять внутрішньовенно. Після процедури, яка триває від 3 до 4 годин, пацієнта, який наражається на великий ризик інфікування, ізолюють у стерильній палаті на 2-4 тижні.

Як довго мені доведеться чекати донора в Туреччині?

Якщо ви підходите для алогенної трансплантації кісткового мозку від неродинного донора, лікар буде шукати донора в 73 французьких і міжнародних реєстрах трансплантації кісткового мозку. Очікування може тривати від декількох тижнів до декількох місяців.

Хто може стати донором стовбурових клітин?

Донором стовбурових клітин може стати будь-яка здорова людина у віці від 18 до 35 років. Однак ймовірність сумісності між братом і сестрою становить ¼ у порівнянні з 1 на 1 мільйон у випадку з неспорідненим донором, тому важливо спочатку протестувати рідних братів і сестер пацієнта.