Ціна бразильської підтяжки обличчя в Дубаї

prix lifting bresilien dubai pas chere 1
Написано Laura

Бразильська підтяжка сідниць, більш відома як BBL, – це процедура пересадки жиру в Дубаї, яка спеціалізується на збільшенні форми і розміру сідниць без використання імплантатів.

NaykrashchaKlinika.com інформує про бразильську підтяжку обличчя в Дубаї та допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів . Даний контент призначений виключно для ознайомлення і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна на бразильську підтяжку обличчя в Дубаї

Середня вартість бразильської підтяжки обличчя в Дубаї становить 6 000 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від €5 000 до €7 000.

ПроцедураЦіна Дубай
Бразильська підтяжка обличчя6000 €

Що таке бразильська підтяжка сідниць?

Багато жінок хотіли б мати більш пружні, повні та округлі сідниці. Деякі пробували вправи для сідниць, такі як присідання, але іноді результатів не було або вони були несуттєвими. Інші носять одяг, який обіцяє покращити та підтягнути сідничні м’язи, але жодних помітних змін не спостерігається.

Для більшості жінок форма і пропорції сідниць є важливим фактором. Бажанню мати більш пружні, округлі і трохи більші м’язи сідниць можуть сприяти кілька факторів, в тому числі потреба в :

• Покращити вигини нижньої частини тіла
  • Зробити одяг більш привабливим
  • Покращити загальні пропорції між верхньою та нижньою частинами тіла.
  • Виглядати більш природно
  • Зменшити жирові відкладення на стегнах, животі або стегнах.

Бразильська підтяжка сідниць, більш відома як BBL або бразильська підтяжка сідниць в Дубаї, – це процедура перекачування жиру в Дубаї, що спеціалізується на збільшенні форми і розміру сідниць без використання імплантатів. Ця процедура вирішує всі ці проблеми без використання імплантатів. Результат – природні на вигляд сідниці, оскільки в організм не вводяться чужорідні елементи (імплантати). Процедуру BBL іноді також називають бразильським збільшенням сідниць або BBA, хоча BBL технічно більш точний термін, оскільки процедура змінює не тільки розмір сідниць, але і їх форму і розмір.

По суті, вона передбачає перенесення жиру з певних ділянок тіла і введення його в область сідниць. Жир для переливання береться з найжирніших ділянок тіла, таких як живіт, “ручки кохання”, стегна, поперек або нижня частина спини. Потім жир видаляється за допомогою м’якого пристрою для ліпосакції, призначеного для захисту живих жирових клітин. Після того, як ці жирові частинки очищені, їх знову вводять в сідниці через дуже маленький розріз.

Оскільки ця процедура передбачає перенесення жиру з певних ділянок тіла в сідниці, жінки з надмірною вагою або стійкими жировими відкладеннями є ідеальними кандидатами для процедури бразильського жиропереносу.

Насправді, це відмінна процедура, якщо у вас є зайвий жир на тілі, оскільки вона працює як ліпосакція і операція зі збільшення сідниць два в одному.

Читайте також: ціна BBL в Туреччині

Техніка бразильської підтяжки сідниць

Бразильська підтяжка сідниць, як правило, є складною процедурою, яка вимагає великої підготовки і досвіду (з боку пластичного хірурга) в техніці перенесення жиру, а також гострого зору на естетичні деталі.

Ліпосакція використовується для видалення надлишків жиру, в основному з живота, стегон або нижньої частини спини, а частина цього жиру стратегічно вводиться в сідниці.

Кваліфікований пластичний хірург допоможе пацієнтові усунути жир в проблемних зонах і поліпшити форму сідниць. Він також покращить пропорції всього тіла за допомогою процедури бразильської підтяжки сідниць і забезпечить довготривалий результат.

Наші зобов’язання перед вами

Наш висококваліфікований і досвідчений персонал м’яко і комфортно проведе вас через весь процес, щоб ви могли прийняти найкраще рішення. У клініці пластичної хірургії Аль-Шуннар наші фахівці мають більш ніж 20-річний досвід проведення пластичних і косметичних процедур і допомогли більш ніж 10 000 пацієнтам безпечно досягти своєї мрії про красу і впевненість у собі. Ми визначимо хірурга, який найкраще відповідає вашим потребам для проведення бразильської підтяжки сідниць в Дубаї, вислухаємо вас, зрозуміємо і визначимо ваші індивідуальні та детальні потреби під час індивідуальної консультації, порадимо, чого ви можете очікувати від правильного лікування, і, нарешті, розробимо разом з вами найбільш підходящий план лікування.

Процес бразильської підтяжки сідниць

а) Консультація

Першим етапом бразильської підтяжки сідниць в Дубаї є детальна консультація та обстеження в клініці з нашим кваліфікованим пластичним хірургом, щоб визначити індивідуальний план для кожного кандидата.

б) Операція

Другий крок – записатися на операцію з бразильської підтяжки сідниць (BBL) до висококваліфікованого і досвідченого пластичного хірурга, який є експертом в області бразильської підтяжки сідниць і антивікових процедур. Процедура займає від 2 до 4 годин під загальною або спинномозковою анестезією. Перед процедурою в Дубаї кожен пацієнт проходить обстеження, щоб гарантувати безпеку операції. Це включає переднаркозну консультацію, аналізи крові і перевірку того, чи є пацієнт хорошим кандидатом для проведення процедури.

Операція зазвичай проводиться амбулаторно або вимагає нічного перебування в лікарні, залежно від обсягу ліпосакції, яку потрібно виконати, або від того, чи поєднується операція з іншою процедурою.

Під час процедури бразильської підтяжки сідниць в Дубаї жир видаляється за допомогою ліпосакції з нижньої частини спини, стегон, живота, стегон або будь-якої іншої зони, яку хірург вважає за потрібне або яка викликає у вас дискомфорт. Вилучений жир спочатку очищається, а потім готується до пересадки. Потім хірург стратегічно вводить жир в певні ділянки сідниць, щоб збільшити об’єм і поліпшити форму.

Оскільки іноді трапляється так, що частина введеного жиру не “займає” своє місце повністю, хірург враховує це і вводить більше жиру, ніж планувалося, щоб досягти бажаного кінцевого результату.

Експертний пластичний хірург супроводжує пацієнта протягом усього процесу відновлення і загоєння, проводячи планові контрольні огляди.

в) Відновлення

Зазвичай є деякий біль, але він контролюється знеболюючими препаратами. Протягом двох тижнів після операції вам буде заборонено лежати або сидіти на сідницях. Замість цього ви будете спати на животі або на боці або стояти для всіх дій, крім відвідування туалету.

Ваш хірург в Дубаї може попросити вас бути обережними в тому, як ви сидите протягом декількох тижнів після операції зі збільшення сідниць. Однак, рекомендації відрізняються для кожного пацієнта, і ваші індивідуальні післяопераційні інструкції будуть обговорені з вами під час передопераційних візитів.

Повсякденну діяльність можна відновлювати через тиждень, а повертатися до роботи – приблизно через 2 тижні.

Остаточні результати будуть помітні через 6 місяців, але вже через місяць ви побачите різницю, і ваші сідниці стануть більш повними, а пропорції нижньої частини тіла – більш пропорційними.

Протягом приблизно 4 тижнів після операції пацієнту, як правило, доводиться кілька разів відвідувати клініку для контролю процесу загоєння.

Запобіжні заходи

Хоча процедура бразильської підтяжки сідниць проста, важливо визначити правильний рівень втручання або лікування і переконатися, що процедуру проводить кваліфікований і досвідчений пластичний хірург. Потенційний кандидат повинен відповідати певним критеріям, щоб мати право на проведення процедури:

• Необхідність радикально змінити форму і розмір сідниць.
  • Достатня кількість жиру для ліпосакції
  • Стабільну та ідеальну вагу
  • Можливість уникати тривалого сидіння.
  • Реалістичні очікування щодо результатів, які будуть досягнуті.
  • Гарне здоров’я, як фізичне, так і психологічне.

Що я можу очікувати від бразильської підтяжки сідниць?

Основна перевага бразильської підтяжки сідниць – це більш пружні, округлі та природно більші сідниці. Оскільки всі люди різні, результати, очікувані від бразильської підтяжки сідниць, можуть відрізнятися від людини до людини, але переваги, як правило, включають в себе наступне:

• Це неінвазивний метод
  • Не передбачає використання імплантатів
  • Результати виглядають природно
  • Метод перенесення жиру використовується з вашим власним жиром, тому ризик відторгнення дуже низький.
  • Пацієнт також отримує вигоду від зменшення жиру в області живота і більш струнких сідниць.

Laura

Мене звуть Лаура. Я працюю медичним і науковим письменником з 2004 року. Завдяки більш ніж 15-річному досвіду роботи в цій галузі я маю великий досвід написання, перекладу та редагування широкого спектру документів, включаючи наукові та медичні дослідницькі статті, а також матеріали конференцій.